Rasfatul de dupa-amiaza

DSC_0712

Ultima perioada a fost mai buna decat ne asteptam, iar acest lucru se datoreaza in mare parte voua, celor care ne-ati oferit feedback-ul pozitiv si ne-ati sustinut in prima noastra saptamana ca fashion bloggerite. Sedintele foto pentru blog sunt exact stropii de culoare de care aveam nevoie pentru a iesi din rutina.

In timp ce Corina M. si-a inceput saptamana privind spre marea albastra, eu am inceput ziua de luni cu munca, multa munca. Dupa ce am bifat o mare parte din lucrurile pe care mi le propusesem sa le fac, spre dupa-amiaza am decis sa ma retrag in coltisorul meu de creatie, Mamiche Boutique, unde ma asteptau numeroase materiale dornice sa fie transformate in piese vestimentare :-).

Nici bine nu m-am apucat de treaba, ca la usa apare un domn cu un pachetel special ce imi era adresat, o punga frufru plina cu inspiratie pentru o dupa-amiaza calduroasa: Lapte de migdale cu scortisoara, revistele Elle si Style it up!.

Procesul de creatie a fost oprit pentru un strop de inspiratie. Dupa-amiaza de luni a capatat brusc un aer de weekend. In noul numar Elle am descoperit tendintele toamna-iarna 2014/2015, m-am inspirat pentru bagajul de vacanta și am vazut care sunt ultimele tendinte in materie de accesorii. Ghidul Style it up! m-a facut sa visez si mai mult la un nou ceas, iar acum am o lista cu cateva modele preferate pe care le voi proba cu prima ocazie in magazinele B & B Collection.

Partea deliciosa a zilei a fost rasfatul cu Lapte de migdale cu scortisoara de la frufru. Nu sunt chiar o fana a laptelui, dar am fost placut surprinsa de gustul celui de migdale pe care nu il mai incercasem, dar de care m-am indragostit iremediabil. Spre deosebire de laptele de soia, cel de migdale este mult mai aromat, iar ingredientul-cheie, scortisoara, este perfect pentru a-ti revigora organismul intr-o zi calduroasa de vara.

 DSC_0733

In dieta mea intinsa pe o perioada nedeterminata (indiferent de sezon, imi doresc sa slabesc, pe principiul “niciodata nu esti prea slab” :-D), ma straduiesc sa am o alimentatie cat mai sanatoasa. Cum sunt preocupata de aspectul tenului meu, m-am bucurat sa descopar ca o portie de 250 ml de lapte de migdale contine 50% din doza recomandata de vitamina E, actionand ca un nutrient care imbunatateste sanatatea pielii.

Dupa o pauza bine meritata, plina de inspiratie, m-am intors in micul meu coltisor de creatie si am lucrat cu drag si spor la doua fustite :-).

DSC_0753

Nu uitati, fiecare zi trebuie sa aiba un moment de rasfat!

Cu drag,

Madalina M.

Lasă un răspuns

