Agitatia din marea linistii

DSC_0034bun

Mi-am dat intalnire cu Vama pentru prima data in urma cu trei ani, asa ca n-am ajuns sa ii cunosc “adevarata” fata si parca mi-e si greu sa mi-o imaginez din amintirile altora. Imi place asa cum e acum insa, imi place ca are un ritm al sau, agitat si, in acelasi timp, lipsit de griji. E adevarat ca in fiecare an ne vedem rar, cate o noapte sau doua la fiecare escapada pe care reusesc sa o planific la malul marii, pentru ca nu pot sa tin pasul cu stilul sau de viata. Dar in ultimii doi ani am avut grija sa nu ma indepartez prea mult de farmecul aparte al strazilor din Vama, unde ma plimb aproape cu ochii inchisi printre magazinele cu haine si accesorii hippie, printre comerciantii ambulanti care vand “chestii” misto la 1 leu sau cei cu rol de hair stylist care impletesc cosite.

Imi mai place in Vama pentru snitelul urias de la terasa Lyana, pentru clatitele dubioase de la Papa Bun sau pentru ca te poti plimba seara pana la granita cu Bulgaria si inapoi privind un cer instelat cum rar vezi in Bucuresti.

Va las cu mici amintiri din Vama, cu ce ma bucura si ma linisteste in fiecare vara.

DSC_0028bun

DSC_0044

DSC_0008bun

DSC_0039

DSC_0031bun

DSC_0043

Ce purtam

Bluza Lashez

Fusta pantalon Briggs Petite

Sutien Koton

Sandale Bata

Cu drag,

Corina M!

Lasă un răspuns

