De ce ma intorc la ea

DSC_0073

In fiecare an e la fel – prima zi departe de rutina ma gaseste cu cearcane, cu ceva litri dintr-o bautura pe baza de cafea pe care ii savurez in drum spre destinatie, incercand disperata sa-mi fac pleoapele sa ma asculte. N-am stiut niciodata cum sa fiu mai putin agitata inainte de orice eveniment “maret” din viata mea, ca-i o vacanta, un examen sau o zi de nastere. Nici vara asta nu aveam sa incalc propria-mi regula nescrisa, doar asteptam sa plec departe de toate de mai bine de jumatate de an.

Inainte sa o traiesc, imi imaginam doar cat de frumoasa trebuie sa fie viata de adult – cata libertate, cate oportunitati de a iesi din multime si cate sanse de a spune “nu, astazi imi fac timp doar pentru mine”. Dar ce repede inveti ca nu-i chiar asa, nu? Incet, incet, uiti sa mai fii copil, te maturizezi poate mai repede decat ar trebui si lasi grijile si responsabilitatile sa-ti faca viata rutina. De asta imi plac vacantele – pentru ca imi arata ca inca mai e un dram de inocenta undeva, ca doar gandul la mersul pe nisip in picioarele goale, la sunetele pe care le fac valurile marii dimineata devreme si la atingerile fine ale soarelui ma fac sa ma comport ca un copil ce abia asteapta sa vada ce surprize se ascund sub pomul de Craciun.

Au trecut ceva zile de cand am lasat marea in urma, cu greu, caci inca e ciudat sa ma despart de un loc unde ma simt intotdeauna ca acasa. Poate si zodia-i vinovata pentru asta, dar presimt c-am sa ma intorc “acasa” in curand.

Am doar o rugaminte – cand te mai duci la mare saluta valurile din 2 Mai si pentru mine, in caz ca planuiesti sa lasi rutina departe inaintea mea. De ceva timp e locul meu preferat, e locul unde linistea, mancarea buna, peisajele inedite si agitatia marii se completeaza cum nu se poate mai bine.

DSC_0078

DSC_0053

DSC_0082

DSC_0050

Ce port

Top Hibis

Pantaloti scurti H&M

Kimono pentru plaja (no name)

Cu drag,

Corina M!

Lasă un răspuns

