Dor de duca…

DSC_0122Nici bine nu m-am intors de la mare ca vreau sa o vad din nou. Nu cred ca te poti satura de ea vreodata sau, cel putin, eu nu am cum sa stau departe prea mult. Mi-e dor sa ma trezeasca razele de soare care-mi cad usor pe obraz dimineata si dupa-amiezile in care uit de mine tolanita pe nisip, iar soarele ma mangaie din nou, de data asta pentru a-mi spune “pe maine”. Mi-e dor sa-mi arda talpile pe pamantul parjolit, sa zburd pe malul marii si sa nu mai vreau sa ies din valurile sale.

Dar cum nimic nu-i etern si tot ce e frumos trebuie sa si “inghete” ca sa te poti bucura din nou de el si zilele de vara sunt tot mai scurte. Imi plac ramurile aramii si racoarea diminetilor de toamna, dar soarele mi-e cel mai bun prieten. Si pentru ca vreau sa cred ca va mai sta pe cer inca putin, am zis ca e pacat sa nu vedeti de ce imi plac zilele de vara aproape de mare.

Un mic indiciu – are ceva de-a face cu cea mai frumoasa rochie rosie si restaurantul la care ma intorc in fiecare an. Cand mai treceti prin Constanta dati o fuga pana La Scoica. E un deliciu pentru ochi si suflet de gurmand.

DSC_0115

IMG_20140808_132232

DSC_0127

IMG_20140808_132319

DSC_0135

DSC_0014

Ce purtam

Rochie aici

Pantofi sport Converse

Cu drag,

Corina M.

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

