Kalimera :-)

dsc_1480.1

Vara mi-a parut mai lunga ca niciodata. Am asteptat cu nerabdare luna septembrie, motivul fiind simplu: vacanta de vis pe insula Lefkada, Grecia, pe care o planuiam din luna aprilie. Acum va scriu cu drag de pe plaiurile grecesti, locul unde totul pare binecuvantat de zei :-).

Drumul catre superba insula Lefkada a fost destul de lung, de aproximativ 20 de ore de mers cu masina, cu mici pauze de cafea si dezmortire :-). Cum am ajuns pe intuneric, vacanta noastra a inceput cum nici nu se putea mai bine: privind rasaritul. Odata cu el am inceput sa descoperim peisajele mirifice ale insulei, iar oboseala nu a mai contat.

Pentru cazare am ales un complex de apartamente de pe coasta de Vest a insulei, renumita pentru plajele salbatice, aproape de Tsoukalades si la 5 km de capitala. In prima zi ne-am bucurat de razele soarelui pe o plaja amenajata din apropiere, Pefkoulia. Plouase destul de mult in ultimele zile, apa nu era tocmai limpede, iar marea era destul de agitata, dar dorul de ea a fost prea mare ca sa mai conteze acest lucru.

Este a patra oara cand Grecia este destinatia vacantei mele si simt ca nu ma voi satura niciodata de ea, de locurile care par desprinse din povesti. As putea scrie la nesfarsit despre aceasta tara, dar va las cu cateva poze din prima zi petrecuta in Lefkada :-).

DSC_1277dsc_1368.1dsc_1473.1dsc_1434.1 DSC_1501 dsc_1410.1 DSC_1327  DSC_1290

dsc_1466.1 dsc_1563.1

Ce purtam

Camasa Murek Fashion

Pantaloni scurti C&A

Costum de baie H&M

Balerini argintii (no name)

Colier C&A

Geanta Parfois

Ochelari de soare (no name)

O zi minunata va doresc!

Cu drag,

Madalina M

2 gânduri despre „Kalimera :-)

Lasă un răspuns

