Dot, dot, dot

DSC_0252N-am fost vreodata o fana declarata a bulinelor sau, cel putin, perioada in care le acceptam pe rochii si alte accesorii s-a terminat destul de repede, cam pe la cinci-sase ani. Nici acum nu am prea multe haine cu buline in garderoba, dar sunt exact piesele de care am nevoie atunci cand vreau sa am un look funky sau usor elegant – o camasa (o puteti vedea intr-o tinuta aici), o pereche de pantaloni cu talie inalta si o rochie care m-a asteptat cativa ani cuminte in sifonier pana sa-mi fac curaj sa o port. Ei, si-am scos rochia imbulinata din nou la plimbare pe strazile orasului, dar am inlocuit tenisii cu o pereche de sandale arginitii. Trebuie sa recunosc, drumul sandalelor pana in garderoba mea a durat ceva. Intai ne-am privit lung de cateva ori, ele din magazin, iar eu cu ochii lipiti de vitrina. Eram in faza aia in care ma hotarasem sa ma abtin de la a mai cumpara haine, pantofi si accesorii. Dar mi-a trecut repede.

Stiu ca vremea nu prea tine cu noi azi, dar asta-i frumusetea bulinelor, pana la urma, ca pot fi purtate oriunde si arata bine in toiul verii, dar si atunci cand strazile sunt acoperite de zapada sau de frunze aramii.

DSC_0261

DSC_0247

DSC_0257

DSC_0243

DSC_0268

DSC_0239

DSC_0256Ce purtam

Rochie cu buline (no name)

Camasa H&M

Sandale argintii Bershka

Geanta Zara (colectie veche)

Inel in forma de inima SIX

Lant auriu SIX

Lant auriu “peace & feathers” (creatie proprie)

Cu drag,

Corina M.

2 gânduri despre „Dot, dot, dot

Lasă un răspuns

