Egremni, un loc de vis

signature_by_mm_lefkada_egremniOricat de mult imi plac marile orase si aglomeratia, pentru mine vacanta perfecta trebuie sa fie undeva la mare! Nu stiu daca v-am mai spus, dar ador marea, o divinizez, poate pentru ca sunt in zodia Pesti sau poate pentru ca este pur si simplu spectaculoasa!

Vacanta in Lefkada a fost o alergatura continua intre plaje si principalele orase ale insulei. Dupa ce am vizitat cele mai renumite plaje, am stiut care este cea pe care imi doresc sa o revad la nesfarsit: Egremni. Accesul dificil (drum neasfaltat, ingust) si cele 350 de trepte nu au contat cand destinatia mi-a oferit un peisaj de vis: plaja lata si lunga, valurile si spuma marii de un albastru intens. Este un loc desprins dintr-un vis frumos, exotic si spectaculos, unul unde m-as intoarce iar si iar, de unde nu as mai pleca :-).

Pentru aceasta intalnire cu marea, am ales un costum de baie dintr-o singura piesa. Intotdeauna m-am ferit de acest gen de costume pentru a nu ma bronza cu urme atat de mari, dar cum am folosit crema cu factor de protectie si am stat si sub umbrela, nu am avut nicio problemasignature_by_mm_lefkada_egremni

signature_by_mm_lefkada_egremni

signature_by_mm_lefkada_egremnisignature_by_mm_lefkada_egremnisignature_by_mm_lefkada_egremni

Ce purtam

Costum de baie Jolidon

Palarie Reserved

Cercei H&M

Ochelari de soare (no name)

Cu drag,

Madalina M.

Lasă un răspuns

