Shop our closet

 

blog_sta-closetWEBNe-am ferit noi ce ne-am ferit in ultimele saptamani, dar e aproape iarna, asa ca a venit timpul unei curatenii generale in…dressing. Am dat un raid printre haine, am inotat in marea de rochite, fuste, bluze si pantaloni care abia ne mai incap in sifonier si am gasit cateva chestii dragute de care am hotarat sa ne despartim. Nu ca nu ne-ar placea inca, din contra, dar credem ca e timpul sa-si gaseasca noi prietene. Speram sa va placa ce am ales si sa le oferiti o casa noua. Urmeaza si altele de care credem ca suntem pregatite pshic sa ne despartim :P.

P.S. Pentru comanda dati-ne un mail! In Bucuresti livrarea se face personal. 🙂

signaturebymmshop1

Pulover Bershka – marimea L – purtat de patru ori – 45 de lei

signaturebymmshop3

Rochie Zara – marimea L – purtata de cel mult zece ori (merge si la marimea M) – 60 de lei

signaturebymmshop

Camasa TinaR – marimea L – purtata de trei ori (merge si la marimea M) – 25 de lei

signaturebymmshop2

Bustiera H&M – marimea S – purtata o singura data – 25 de lei

signaturebymmshop4

Rochie H&M – marimea L – purtata de cinci ori (merge si la marimea M) – 40 de lei

 Cu drag,

Signature by M&M.

 

4 gânduri despre „Shop our closet

Lasă un răspuns

