Straie de sarbatoare

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (13)Nu a dat patriotismul brusc peste noi de 1 Decembrie, asa ca n-am sarbatorit marele eveniment cu mancaruri traditionale, plimbari in pas cu defilarile publice sau mini-vacante departe de Capitala, dar, cumva, am simtit nevoia sa marcam intr-un fel aceasta zi. Si, cum spuneam, nu dintr-un patriotism iesit din comun, ci doar pentru ca, din cand in cand, ne place sa ne amintim ca ne-am nascut aici, pe taramul „tuturor posibilitatilor”, unde, daca vrei, gasesti motive pentru care sa te bucuri si pentru care sa te intorci de fiecare data cu si mai mult drag.

Asa ca am sarbatorit in stilul nostru – ne-am pus straie de sarbatoare, am profitat de mainile magice ale fetelor de la Hair Wellness and more, care ne-au rasfatat cu niste coafuri super interesante, putin atipice pentru noi si machiaje pe masura (Liza si Luiza au facut echipa buna, spunem noi) 🙂 si-am consumat tot cardul DSLR-ului. Am avut si atmosfera perfecta – muuult frumos, un spatiu tocmai bun pentru a savura o cafea si cele mai simpatice fete pe post de companie.

Si cum o tinuta nu este niciodata completa fara o geanta pe masura, am furat din vitrina Elizabeth Bags cateva exemplare abia iesite din „cuptor”, gata pentru o relatie de lunga durata cu iubitoarele de clutch-uri. Sunt desenate perfect, sunt super rezistente si potrivite pentru infinite outfit-uri.

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (12)P.S.:  Pentru ca tot ne-am inteles asa de bine, impreauna cu Liza Pintileasa am decis sa punem la cale un targ de fashion la cafeneaua noastra preferata din Bucuresti, la Caffe Tabiet. Evenimentul va avea loc pe data de 7 decembrie, duminica, iar intrarea este libera. Mai multe veti afla maine pe blog, veti putea vedea cu ce cadouri de Craciun puteti pleca de acolo si multe altele.

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (9)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (16)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (8)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (14)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (15)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (10)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (11)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (6)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (3)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (17)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (2)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (1)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (4)

signaturebymm_straie_de_sarbatoare (5)

Ce purtam

Madalina

Sacou H&M

Ie lucrata manual

Pantaloni din piele ecologica New Look

Ceas Fossil

Stiletto din piele Benvenuti

Clutch Elizabeth Bags

Corina

Sacou (no name)

Ie (no name)

Pantaloni din piele ecologica Santana

Botine via Miniprix

Clutch Elizabeth Bags

Cu drag, Signature by M&M.

6 gânduri despre „Straie de sarbatoare

Lasă un răspuns

