One lovely blog award <3

10922822_857600794304663_3241513890309371832_n

Pentru ca tot este vreme de citit, ne-am gandit sa incepem saptamana, puțin mai tarziu, ce-i drept, dezvaluind cateva lucruri care definesc “duo”-ul Signature, dar si mici pasiuni care ne caracterizeaza pe fiecare in parte. Așa ca am profitat de provocarea One lovely blog award pusa in joc de Iulia de la iuliascorner.wordpress.com, pe care o urmarim cu drag si pe care speram sa o vedem cat de curand dincolo de interfata blogului.

Prin tag-ul One lovely blog award sunt nominalizate blogurile considerate interesante, de netrecut cu vederea de catre colegii din blogosfera (imaginati-va cat de bucuroase am fost sa ne regasim pe lista Iuliei de “blogs to read”).

Acceptarea nominalizǎrii presupune:

  1. Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat si sa raspunzi printr-un post pe blog.
  2. Sa folosesti logo-ul acestui tag in postare.
  3. Sa scrii 7 lucruri despre tine.
  4. Sa nominalizezi la randul tau 10 bloguri pe care le citesti cu placere si sa informezi blogerii respectivi despre aceasta nominalizare.

Noi ne-am gandit sa scriem cateva lucruri care ne-au adus, intr-un fel, impreuna, care apartin amandurora si care ne leaga, dar si mici secrete personale.

  1. Am absolvit aceleasi studii de licenta – Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii de la Universitatea din București.

10952325_858831090827441_180609576_n

2. Suntem mari iubitoare de pisici. Pana nu de mult amandoua aveam cele mai frumoase exemplare birmaneze din lume, o ea (Susy) si un el (Shumy). Din pǎcate, Susy nu mai este, dar in viata Madalinei a aparut o pufosenie mica pe nume Tiara (sau Fiara, cateodata).

pisicutesignature2.jpg

3. Fiecare este intr-o relatie care dureaza de mai bine de trei ani. Fiecare are un om minunat langa ea.

19890_568609243182962_651020124_n

Madalina

4. Ador sa creez hainute (rochite, bluzite, fustite). Am inceput in copilarie cu cele pentru papusi si mi-am redescoperit pasiunea acum 2 ani si jumatate, cand am inceput sa imi fac diverse piese vestimentare (asta dupa vizitele dese facute merceriilor alaturi de Corina).

967979_858874417489775_254651491_n

5. Sunt fascinata de advertising. Este singurul domeniu de care nu ma pot satura, ador sa citesc, sa descopar mai multe! Pentru mine advertisingul este o bagheta magica, cea care transforma orice produs banal intr-unul fabulos, facand lumea sa se miste.

10941293_858874410823109_1297428447_n Corina

6. Timp de mai bine de noua ani viata mea a gravitat in jurul antrenamentelor si a meciurilor de tenis de camp. A fost si este cea mai mare pasiune a vietii mele si chiar daca au trecut cinci ani de cand am abandona-o inca simt ca este activitatea care ma caracterizeaza cel mai bine, care ma defineste cum nu o face altceva.

58975_147542878617275_2591560_n

7. In timpul liber, putinul pe care il am intre job, facultate si blogging, imi place sa ma joc pe calculator. Nu sunt o gamer-ita adevarata, inca, pentru ca nu am o colectie intreaga de jocuri, dar aproape fiecare seara ma gaseste in “retea”, super concentrata la a cuceri baza echipei adverse.

game-wallpapers-dota-2-game-wallpaper-33360

Acum va propunem cele zece fete pe care noi le urmarim cu religiozitate. Speram sa va bucurati de blogurile lor la fel cum o facem si noi. 🙂

 Julie de la Pink Wish

Deea de la Xcentrica

 Andreea de la Miu Miu

Cristina si Dorina de la Another side of me

Ionela de la Federova

Elena de la eileen cuisine

Diana de la Un strop de culoare

Sorana de la Fashion Temptation

Andreea de la Eea`s Fashion Blog

Mona de la La Boheme

Andreea de la Andreea Design

Vio de la Mili Online

Am trisat putin si am enumerat mai multe bloguri, asta pentru ca ne-a fost tare greu sa ne hotaram. Sunt foarte multe fete pe care le urmarim si care fac o treaba grozava. 🙂

Cu drag,

Signature by M&M.

17 gânduri despre „One lovely blog award <3

  1. Multumim frumos pentru nominalizare, fetelor! :*
    Mi-a facut placere sa aflu mai multe despre voi! Nu stiam ca ati fost la Jurnalism, e funny pentru ca si eu si Dorina am fost tot acolo, eu doar la master, dar Dorina a facut si facultatea acolo 😀
    Si noi iubim tenisul, l-am descoperit cam pe la 16 ani si ne place la nebunie (mai ales sa ne uitam la meciuri), de jucat, nu am mai jucat de cativa ani si ne e tare dor 🙂
    Pupici!

    • Cu drag, fetelor!

      Ne bucuram mult sa auzim asta. Si noua ni se pare interesant sa aflam lucruri noi despre fiecare dintre voi!

      Ce taree, nu stiam! Eu (Madalina) inca mai sunt la master acolo, la Campanii de Comunicare in Relatii Publice si Publicitate. Corina m-a parasit, a ales Politehnica pentru master :(. Tu ce master ai facut, Cris?

      E tare placut sa descoperim ca avem lucruri in comun 😀

      Pupici

    • Cu drag, Andreea draga! :-* Îți mulțumim frumos pentru complimente! Abia așteptăm să descoperim lucruri noi despre tine 🙂
      Hihi, stiu! In curand vei avea si tu o mogaldeata si sper sa te convingă micuța Tiara ca cele din rasa ei sunt cele mai drăgălașe 😀
      Pupici

  2. Ce diferite sunteti in poza de la absolvire. S-ar putea sa intreb o boacana dar o fac :D. Sunteti surori? Imi cer scuze daca scrie undeva si am omis.
    Foarte frumos ca ai facut tenis dar de e ai abandonat, Corina?
    Multumesc pentru nominalizare si va pup!

    • Si noi ne ziceam ca ne-am schimbat ceva de la absolvire, desi nu au trecut decat doi ani de atunci :). Nu faci nici o boacana, e dragut ca ai intrebat asta – nu suntem surori, ar fi fost frumos sa fie asa :P.
      Iar legat de tenis, nu l-am abandonat pentru ca am vrut, ci am probleme de sanatate la spate, nu mai pot face miscare aproape deloc, din pacate :(. Dar am alte pasiuni acum care imi dau energie :P.
      Sa stii ca te urmarim cu drag, era imposibil sa lipsesti din lista noastra. Te pupam!

  3. Ce dragut! Multumesc frumos, fete dragi!
    Mi-a facut placere sa citesc despre voi 😀

    Poate il fac si eu in curand ca l-am mai primit, il si facusem mai demult intr-o varianta altfel. Va anunt! :*

Lasă un răspuns

