Diminetile bune incep cu…:-)

signaturebymm, madalina misu, corina mirea, blog, blog moda, fashion blog, nesquik, nesquik opti-start, fier, anemie, lipsa fierului, anca serea, nutritie, alimente bogate in fier, cum luptam impotriva anemiei

Saptamana trecuta am avut o intalnire cu un personaj-cheie al copilariei, cu scumpul Quicky. Nesquik ne-a invitat sa aflam mai multe despre importanta fierului pentru organismul uman, pentru prichindei, dar nu numai :-).  Am stat la o sueta si am aflat numeroase lucruri pe care probabil le-am stiut candva, in copilarie, dar carora nu le-am acordat importanta, varsta fiind de vina. Acum privim cu alti ochi orice problema de sanatate, orice lucru care ne deranjeaza sau ne-ar putea deranja, suntem atenti la alimentatia noastra si incercam, pe cat posibil, sa ii oferim organismului tot ce ne cere.

Stiati ca lipsa fierului sau anemia, este considerata o problema de sanatate publica? Cum 30% din populatia lumii sufera de aceasta boala, boala ale carei efecte nu sunt deloc usoare sau placute, Nesquik incepe lupta impotriva ei! Invitatii speciali, printre care Anca Serea, frumoasa mamica a 4 copii, ne-au vorbit despre o alimentatie sanatoasa si ne-au dezvaluit care sunt alimentele si produsele bogate in fier.

Daca va ganditi ca alimentele bogate in fier nu au gust tocmai placut, iar daca in minte va vine doar spanacul, ei bine, aflati ca va inselati! Sunt numeroase delicii de care ne putem bucura: de la minunatele alimente de sezon (stevie, urzici, fasole verde) la capsune, nuci, seminte de dovleac, soia si, surprinzator, la cacaua Nesquik Opti-Start. Noua formula are un continut unic de vitamine si minerale, fier, zinc si vitamina D.

Zilele devin din ce in ce mai stresante si mai obositoare pentru noi, deci trebuie sa incercam sa ii oferim organismului nostru combustibilul de care are nevoie pentru a functiona cum trebuie :-). Timpul zboara, dar facem tot posibilul sa ne oferim cate un moment de respiro, de rasfat, ori de cate ori avem ocazia. Cum adesea sarim peste micul-dejun, un pahar de lapte cu Nesquik este ideal pentru a ne incepe ziua. Am fost fascinate sa aflam ca un astfel de rasfat este cat de poate de benefic, deci de acum il vom consuma fara regrete! Nu stim cum sunteti voi si ce simtiti cand savurati un pahar de Nesquik, dar pe noi ne intoarce automat in timp, ne ajuta sa ne simtim din nou copii. Ce poate fi mai frumos de atat?

Nu uitati de portia zilnica de fier pentru o zi frumoasa, plina de energie! 🙂

signaturebymm, madalina misu, corina mirea, blog, blog moda, fashion blog, nesquik, nesquik opti-start, fier, anemie, lipsa fierului, anca serea, nutritie, alimente bogate in fier, cum luptam impotriva anemiei

O saptamana minunata sa aveti!

Cu drag,

Signature by M&M

4 gânduri despre „Diminetile bune incep cu…:-)

  1. Și pe mine mă duce cu gândul la copilărie. Era sărbătoare atunci când primeam cereale/cacao Nesquik, pentru că erau destul de costisitoare pe vremuri. Haha mama îmi spunea că îmi dă să beau „cafea pentru copii” :))))
    Nici eu nu știam că această cacao e bogată în fier, papilele mele gustative like this! 😀
    V-am pupat. ❤

    • Hihi, ce amintiri frumoase, Alina! Așa este, Nesquik era costisitor pe vremuri, dar poate acest lucru îl făcea și mai special :-). Și noi am fost încântate să descoperim că este bogat în fier, îl vom savura cu conștiința împăcată :)) Te pupam

Lasă un răspuns

