Orange dress and black sandals


signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo

Miroase din ce in ce mai mult a zile insorite, a apusuri tarzii si, bineinteles, miroase a vara! Desi sunt nascuta iarna, ador zilele cu temperaturi ridicate, acelea in care simti ca se topeste asfaltul de la atata caldura, cele in care mersul pe strada la orele pranzului este o adevarata provocare, cele in care inlocuiesti mesele cu fructe, inghetata si multa apa plata. Tanjesc mereu dupa astfel de zile, nimic nu m-ar bucura mai mult decat sa locuiesc undeva unde temperaturile ridicate sunt prezente 365 de zile pe an :-). Vara parca toata lumea zambeste mai mult, e mai prietenoasa, iar zilele lungi si noptile scurte sunt un adevarat deliciu!

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo
signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo

Iar in astfel de zile calduroase, nimic nu e mai potrivit decat o rochie vaporoasa, nu-i asa? Ador materialele fine, delicate, usor largi, care te fac sa te simti confortabil. Vedeta outfitului de astazi este aceasta rochie Zara, descoperita pe Kurtmann.ro. Culoarea  si materialul subtire o fac ideala pentru dupa-amiezi toride. Am ales sa port o pereche de sandale negre, dar rochia merge sigur si cu o pereche de ghete decupate sau cu tenisi new balance. Mi-am accesorizat outfitul cu o geanta Aldo tare draga mie, fiind un cadou special de la jumatatea mea roscata, Cori :-).

P.S. Kurtmann.ro are reduceri de 50% la toate produsele de pe site, trebuie neaparat sa aruncati o privire!


signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo
signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo

English version

It smells more and more like sunny days, like late sunsets and, of course, it smells like summer! Although I was born in the winter, I am crazy in love with the days with high temperatures, those days in which you feel the sidewalk is melting from the heat, when walking on the street at midday is a challenge, when you replace the meals with fruits, ice cream and a lot of water. I always craved for this kind of days and nothing would please me more than to live where there’s summer 365 days a year :-). Everybody is happier and friendlier in the summer and the long days and short nights are a delight!

And in these hot days, there’s nothing more suitable than a vaporous dress, right? I love delicate fabrics, and slightly wider items, which make you feel comfortable. The star of today’s outfit is this Zara dress, found on Kurtmann.ro. The color and the thin fabric make it ideal for hot afternoons. I chose to wear a pair of black sandals, but surely it can be mixed with cut boots or with new balance sneakers. I accessorized this outfit with a lovely bag from Aldo, which was a special gift from my redhead half, Cori :-).

P.S. Kurtmann.ro has 50% discount on all products from the website, you should really take a look!

 

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldosignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, kurtmann, outlet kurtmann, rochie zara, zara dress, animal print dress, geanta aldo, red bag aldo, ceas fossil, colier fossil, sldo

Ce purtam/ What I was wearing

Rochie/ Dress Zara via Kurtmann.ro

Sandale/ Sandals Koton

Geanta/ Bag Aldo

Palarie/ Hat Koton

Ceas/ Watch Fossil

Cu drag/ Love,

Mada M.

8 gânduri despre „Orange dress and black sandals

  1. Frumoasa ca de obicei 🙂 , iar jumatatea ta roscata ti-a facut un cadou foarte frumos.
    Da, am vazut reducerile de pe Kurtmann si normal ca am profitat ,mi-am luat o gentuta din piele la un super pret .

    • Iti multumesc mult, Ana! Stiu, este un cadou superb!
      Ce gentuta ti-ai luat? Eu nu am reusit sa o prind pe cea care mi-a placut super mult :-(. Sper ca tu ai avut mai mult noroc!
      Te pup

      • Mi-am luat una maro cu roz somon, atat de frumoasa, o vroiam de foarte mult timp dar nu o mai gaseam pe site .A aparut zilele trecute la reducere si nu mi-a venit sa cred, am luat-o rapid . Am primit-o vineri si surpriza, geanta e defecta, nici macar nu se poate deschide.Am facut cerere de retur.Mi-a parut foarte rau pt ca e o geanta atat de frumoasa, dar asa a fost sa fie.Tie chiar ti-a placut ?

      • Of, Ana, ce rău îmi pare sa aud asta! Stiu gentuta de care spui, era tare draguta. Eu nu știu ce politica de retur au (din fericire, nu am returnat nimic pana acum), dar nu îți pot schimba gentuta? 😦 Eu mi-am luat numai haine de la Kurtmann și am fost mulțumită pana acum. Gentuțele lor sunt foarte frumoase, sa speram ca a fost doar o mica greșeală. Mie mi-a placut una bleo, mai mare, dar s-a dat imediat :-(.
        Te pup

Lasă un răspuns

