Flowers and Pastel Colors

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days

Ati simtit vreodata ca timpul este cel mai mare dusman, ca pur si simplu nu aveti suficient timp sa va bucurati de toate lucrurile care va fac placere? Am foarte des sentimentul acesta in ultima perioada, dar doar pentru cateva secunde, pentru ca ador sa fiu ocupata. Ultima data cand m-am trezit fara alarma ceasului a fost undeva in 2014, sau poate a fost 2013? Pur si simplu nu imi pot aminti de o astfel de zi. Intotdeauna am avut impresia ca viata mea este pe fast forward, dar trebuie sa recunosc ca nu imi pot imagina cum ar fi sa ma trezesc intr-o zi si sa nu am nimic de facut. Ar fi cel mai mare cosmar pentru mine! Ador sa muncesc mult, sa am multe chestii de facut, sa ma bucur de intalniri, sedinte foto si, bineinteles, de sesiuni de shopping! 😀

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days

Cand am o zi aglomerata, prefer un outfit atragator, dar comod. Cand nu stiu ce sa port, aleg culori calde, pastelate si imprimeuri florale. Consider ca hainele frumoase te fac sa te simti bine, iti ofera o energie pozitiva. Asa ca astazi continui seria outfit-urilor de printesa si va arat aceasta superba fusta midi pe care am gasit-o AICI la un super pret. Fustele midi sunt piese must-have vara aceasta! Te fac sa arati ca o lady si te scot din anonimat. Trebuie sa recunosc ca aceasta fusta m-a adus in lumina reflectoarelor pe strazile Bucurestiului, a atras toate privirile. Materialul este delicat, lungimea perfecta, dar cel mai important lucru este ca o astfel de fusta te face sa te simti confortabil (cel putin asa e in cazul meu). Pentru a complete outfit-ul am ales un tricou lila scurt, sandalele mele preferate Steve Madden si o geanta speciala Dorothy Perkins pe care am primit-o de curand de la jumatatea mea roscata, Cori.

Voua va plac fustele midi? 🙂

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion dayssignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion dayssignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days

a

English version

Have you ever felt that time is your worst enemy, that you just don’t have enough time to enjoy all the things you love? I often have this feeling lately but just for a few seconds because i just love being busy.Last time I woke up without an alarm clock was back in 2014, or maybe 2013? I just can’t remember. I always said that most of the time my life is on fast forward, but I must say that I can’t imagine waking up one day and having nothing to do. It would be the worst nightmare for me! I love working a lot, having a lot of things to do, meetings, shootings and, of course, shopping sessions! 😀

When I have a busy day, I prefer a catchy, but confortable outfit. When in doubt, I choose flowers and pastel colors! I truly believe that beautiful clothes make you feel better, feel positive. So today I continue my princess s outfits with this gorgeous midi skirt that I found HERE at a super price. Midi skirts are must-have items this season! They make you look like a lady and get you out of the crowd, which is amazing. I have to admit that this skirt brought me into the spotlight, it has attracted all eyes. The fabric is soft, the length is perfect, but the most important thing is that such a skirt makes you feel confortable. To complete my outfit I chose to wear a simple tee, my favourite Steve Madden leather sandals and a special pink bag from Dorothy Perkins  that I received recently from my readhead half, Cori.

Do you like midi skirts? 😀

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, romwe, cum s aporti fusta midi, how to wear midi skirt, fusta midi cu flori, ateneul roman, geanta dorothy perkins, ceas burgi, dorothy perkins bag, burgi watch, sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, only, only tee, fashion days

Ce purtam/ What I was wearing

Fusta/ Skirt Romwe HERE

Tricou/ Tee Only

Sandale/ Leather sandals Steve Madden

Geanta/ Bag Dorothy Perkins

Ceas/ Watch Burgi

Cu drag/ Love,

Mada M.

12 gânduri despre „Flowers and Pastel Colors

  1. Imi plac la nebunie imprimeurile inflorate, deci ador fusta asta! ^_^ Imi plac si fustele midii, desi nu am prea multe in garderoba momentan 😀
    Imi place intreaga tinuta, esti o draguta! :*

  2. Foarte mult imi plac fustele midi, este superba fusta asta , am mai vazut-o la cineva daca nu ma insel . Te inteleg perfect cu timpul ,este dusmanul nostru 🙂
    Am primit raspuns si de la cei de pe Kurtmann , din pacate nu imi pot trimite o alta geanta, pentru ca nu o mai au pe stoc, cel putin asa mi-au spus . In schimb politica de retur e foarte prietenoasa, daca optezi pentru returnarea banilor sub forma de voucher, transportul este gratuit .In schimb am ramas cu o curelusa alba cu buze de la Zara si un pulover.

  3. Buna! Imi poti spune daca ai returnat vreun produs achizitionat de pe romwe? Eu am primit ieri comanda de la ei si sunt f nemultumita de produse…calitatea acestora lasa de dorit si ma gandeam sa le returnez…

    • Bună, Adriana! Noi nu am returnat nici un produs Romwe pana acum, nu am avut nicio problema :-(. Toate produsele achiziționate au fost exact cum ne asteptam, unele chiar mai reușite. Suntem foarte atente la dimensiuni și la descrierea produsului, inclusiv la material.
      Ne pare foarte rău că tu nu ești mulțumită și ca ai primit produse nu tocmai ok! Ce ti-ai achiziționat?

Lasă un răspuns

