Recunosc ca ascund in geanta…

DSC_0183Nu stim cum sunteti voi, dar pentru noi gentile sunt singurele accesorii de care nu ne putem lipsi. V-am mai spus, nu? 😀 Nu ne putem imagina o iesire fara geanta, ne-ar face sa ne simtim incomplete. Chiar daca este vorba despre o geanta mica, un clutch, lucrurile esentiale isi fac tot timpul loc, aceste accesorii fiind adevarate oceane pline de secrete, spre surprinderea domnilor care se tot mira de cat de multe lucruri pot avea doamnele in genti :-D. Si inca nu au vazut nimic domnii! Avem mult mai multe lucruri pe care le tinem doar pentru noi, de la cumparaturi inghesuite in gentile shopper la creme de maini, miniparfumuri si alte produse pentru a arata impecabil in orice situatie :-).

De fiecare data cand plecam de acasa, ne asiguram ca avem lucrurile esentiale pentru a face fata oricarei situatii/ intalniri neprevazute! Ne-am gandit ca astazi sa purtam o discutie ca intre fete si sa va povestim ce ascundem noi in geanta, de fiecare data 😀

Corina

Geanta unei femei este un univers aparte, care poate ascunde uneori chiar si un nou rol pe care ea vrea sa-l joace – in orice moment, o tinuta de zi poate deveni un outfit perfect pentru o seara romantica sau pentru o iesire cu fetele daca te folosesti de micile secrete ale unei genti incapatoare (un ruj, o mascara sau un blush). Recunosc, si eu ascund multe lucruri esentiale in fiecare zi in geanta, fie ca este un clutch sau una de mari dimensiuni. Dar care sunt „acele” obiecte fara de care nu pot rezista o zi intreaga?

IMG_2953

Portofelul: cardul de credit, carnetul de conducere si buletinul sunt cel mai de pret lucruri din geanta mea. Fara ele nu as putea supravietui o zi intreaga, nu as putea sa ma bucur de una dintre marile mele placeri (sofatul) si, cu lipsa mea de putere de convingere, nu as putea scapa de vreo amenda doar clipind frumos din gene.

Ochelarii de soare: sunt una dintre persoanele cu cea mai mare sensibilitate la lumina. Ochelarii de soare imi stau aproape indiferent ca este iarna sau vara.

O pereche de cercei: intotdeauna imi pun in geanta o pereche de cercei (statement sau finuti). Nu stiu cand programul meu ar putea sa ma poarte catre un eveniment special, iar o pereche potrivita de cercei te poate transforma total. Nu ii folosesc foarte des, ce-i drept, dar stau cuminti in geanta.

Madalina

Recunosc ca ascund in geanta nenumarate lucruri: de la produse de make-up la plasturi si, uneori, la stick-uri USB sau bijuterii :-D. Insa lucrurile de care nu ma lipsesc niciodata, sunt urmatoarele:

DSC_0383

Ochelarii de soare – din trei motive: pentru ca sunt sensibila si incerc sa evit ca soarele/ lumina puternica sa imi intre in ochi si sa ma deranjeze (provocand riduri in timp); pentru ca ascund orele nedormite sau lipsa make-up-ului; pentru ca mi se pare ca schimba complet un outfit, bineinteles, de cele mai multe ori in bine J

Rujul – de obicei ascund cate doua: unul nude, discret, si unul in nuanta aprinsa, rezistent la transfer, pentru a fi pregatita de orice intalnire 😀

Portofelul  – va puteti imagina o zi in care sa nu aveti cardul la voi? Credeti ca ati putea supravietui fara portofel sau fara continutul lui? Eu nu imi pot imagina asa ceva. Nu cred ca as rezista, de aceea cardul si actele sunt tot timpul la mine, chiar si atunci cand portofelul in sine nu isi face loc in vreo gentuta :-).

Prin acest articol participam la concursul lansat de Adona si spunem DA provocării pe care ne-a inaintat-o, de a dezvalui  care sunt cele trei lucruri care nu lipsesc din geanta noastra.

Voi ce lucruri ascundeti prin geanta? 😀

Cu drag,

Signature by M&M

6 gânduri despre „Recunosc ca ascund in geanta…

Lasă un răspuns

