Smiles and Peonies

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion daysDe cele mai multe ori, cele mai bune accesorii pe care le poate purta o fata pentru a fi superba sunt un zambet larg si niste flori frumoase. Am dreptate? 😀 Acestea sunt ingredientele mele secrete pentru o zi minunata, dar reteta nu este complete fara un outfit fabulous cu o atingere delicata de roz. Ador culoarea roz si bujorii, as putea purta roz si m-as putea bucura la fel de intens de aceste flori in fiecare minut, fara sa ma satur vreodata. Bujorii sunt florile mele preferate, tocmai de aceea inca din copilarie am visat sa am un buchet de bujori roz in ziua cea mare. Dar tot nu stiu cand va veni acea zi 🙂

Astazi am ales a salopeta super delicata si feminina, in nuanta de roz pal, pe care am gasit-o AICI la un pret mic. Este salopeta mea preferata, ador materialul fin si faptul ca nu are bretele. A fost dragoste la prima vedere intre noi. Pe acest site pe care l-am descoperit de currant gasiti o multime de piese vestimentare minunate. Am fost foarte incantate de timpul de livrare, pachetul a ajuns in mai putin de 10 zile, ceea ce a fost minunat!

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion dayssignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion dayssignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days

 

Am purtat salopeta cu sandalele mele preferate Steve Madden, cu un jerseu din dantela si cu noua mea gentuta roz. Sper sa va placa outfitul de astazi. O zi minunata va doresc! 🙂

P.S. Am umblat foarte mult in ziua in care am facut poze, iar caldura de afara a cam ofilit minunatii bujori, de aceea aspectul lor nu este tocmai fresh in toate pozele 😦

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion dayssignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days

English version

Sometimes, the best accessories a girl could wear in order to be gorgeous are a big smile and some beautiful flowers. Am I right? These are my secret ingredients for a great day, but the recipe isn’t complete without a fabulous outfit with a touch of pink. I just love pink and peonies, I could wear pink and enjoy these delicate flowers in every single moment. Peonies are my favorite flowers, that’s why since I was a little girl I  dreamed about having a pink bouquet of peonies on the BIG DAY. But I still don’t know when that day will come J

Today I chose a super delicate and feminine pink jumpsuit that I found HERE at a super price. It is my favorite jumpsuit so far, I love the soft fabric and the fact that it doesn’t have braces. It was love at first sight between us. On this website that we recently discovered you can find a lot of great items at super prices. We were very pleased with the shipping time, the package arrived in less than 10 days, which is great.

I wore the jumpsuit with my favorite Steve Madden sandals, with a lace jersey and my new pink bag.

Hope that you will like my outfit! Have a great day!

P.S. I walked a lot that day, this is why the wonderful peonies are a little shrunken in some pictures 😦

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, salopeta roz, pink jumpsuit, walktrendy, walktrendy jupsuit, peonies, soufeel bracelet geanta dorothy perkins, dorothy perkins bag,  sandale steve madden, steve madden sandals, leather sandals, fashion days

Ce purtam/ What I was wearing

Salopeta/ Jumpsuit WalkTrendy

Sandale/ Sandals Steve Madden

Jerseu/ Lace jersey no name

Geanta/ Bag Dorothy Perkins

Bratara/ Bracelet Soufeel

Cu drag/ Love,

Mada M.

 

 

16 gânduri despre „Smiles and Peonies

  1. Esti ca o bombonica . Si eu ador bujorii , mirosul lor este divin . Imi place foarte mult noua gentuta, iar salopeta iti vine perfect . Te pup

    • Muuultumesc, draga mea! Esti foarte scumpa! Daaa, chiar miros divin, iar aspectul lor este feminin, delicat, sunt florile perfecte :-D. Mă bucur sa aud ca iri place noua gentuta, este un cadou de la Cori :-D. Iti multumesc pentru aprecieri! Te pup si te imbratisez cu drag! Sa ai o zi plina de bucurii! :-*

  2. E frumoasa salopeta, dar daca foloseau un material mai plin, era perfect! Se vede ca e usor transparent si presupun ca de aceea ai apelat la kimono, care by the way, merge minunat din punct de vedere cromatic 👌 Imi place tare mult gentuta lui „Dorothy” 👛

    • Mulțumesc mult, draga Diana! Materialul este foarte subțire (ceea ce ador fiindcă, deși salopeta este strâmtă, poate fi purtata în serile calduroase), dar așa este, putea fi folosit un material mai plinuț sau poate trebuia sa îmi iau eu o mărime mai mare, astfel încât sa nu fie stramtuta. Am apelat la o mărime mai mica de teama părții de sus, neavând bretele mi-a fost teama ca va cădea, dar sigur ar fi venit mai bine o mărime mai mare :-D.
      Mă bucur ca iti place gentuta! Te pup
      O zi minunata sa ai! :-*

  3. Pingback: Summer calls for jumpsuits | Signature

    • Hihi, multumesc! Cuvintele tale mi-au adus zambetul pe buze, desi ma asteapta o zi fooarte grea :-D. Si eu ador locatia, este Centrul Vechi al Bucurstiului. In ceea ce priveste parul si machiajul, in prima parte a zilei am avut probleme cu vantul care mi-a ravasit parul, iar in a doua parte a zilei, deja parul nu mai statea atat de frumos, dar in poze, din fericire, nu se vede 😀
      Te pup

Lasă un răspuns

