Summer calls for jumpsuits

DSC_0386.NEF

Oricat as incerca sa fiu de feminina, cumva, tinutele mele intotdeauna au un “ceva mai dubios”, cum imi place mie sa spun. Va mai povesteam eu acum ceva timp ca de mica am fost mai baietoasa, astfel ca si atunci cand vreau sa adopt un look mai elegant, mai feminin ma trezesc (nu stiu cum) adaugand o palarie casual, o pereche de tenisi sau o pereche de sandale cu talpa groasa. Asta e, nu am ce face. Si sa vedeti ce confuza sunt atunci cand trebuie sa particip la evenimente unde nevoia mea de a plusa macar cu un element mai casual trebuie tinuta in frau total. E o adevarata tragedie. Dar asta imi place mie atat de mult, ca eu si Mada ne completam, ca nu trebuie sa fim la fel si ca oricat de bine ne-am seta o tema atunci cand iesim sa facem poze fiecare vine cu acel element personal care o caracterizeaza.

DSC_0422.NEF

Acum cateva zile (ceva mai multe) a venit momentul sa iesim din nou la un shopping online, doar noi doua, pe un site pe care l-am descoperit de curand. Ne place sa ne uitam ore in sir pe astfel de site-uri, nu ne-am putea plictisi facand asta, iar de fiecare data cand mai gasim o astfel de comoara abia asteptam sa o testam. Din marea de produse fiecare si-a ales o salopeta. Pe a Madalinei ati vazut-o aici, este roz, normal (e una dintre culorile care ii vin cel mai bine) si foarte eleganta.

Eu am optat pentru o salopeta in dungi, pe care o puteti gasi AICI. Este realizata dintr-un material fin, cu un decolteu fooaaarte adanc (nu cred ca am vreo alta piesa vestimentara atat de curajoasa). Mi-a placut mult de cand am vazut-o, au inceput sa ma atraga foarte tare dungile in ultima perioada, iar genul acesta de salopeta era de mult pe “wish list”, mai ales ca are un aer mai casual. S-ar putea sa nu fi fost eu foarte inspirata in alegerea masurii (am optat pentru un L), caci atunci cand am primit-o m-am gandit ca poate ar fi fost bine sa aleg o masura mai mare, astfel incat pantalonul sa acopere mai mult din pantofi, dar nici salopeta modelului din pozele de pe site nu atinge pamantul, asa ca asta s-ar putea sa fie modelul. Oricum, o marime mai mare probabil ca nu s-ar fi vazut prea bine in partea de sus, iar lungimea nu ma deranjeaza chiar deloc.

In fine, cred ca eu si Mada suntem tare norocoase, caci avem gusturi similare, dar niciodata intr-atat incat sa ne disputam o rochita, o fusta sau o pereche de pantofi. Cam asta e armonia Signature by M&M. 🙂

Sa aveti o zi minunata, cu soare mult si pofta de viata!

DSC_0388.NEF

DSC_0347.NEF

DSC_0332.NEF

DSC_0392.NEF

DSC_0343.NEF

DSC_0355.NEF

DSC_0446.NEF

English version

As much as I try to build a very feminine look my outfits always seem to have that “strange something” that turns an elegant look into a more casual one whether I add a big hat, a pair of sneakers or a pair of high flats. That`s my thing, I guess. And I really do have a problem when I`m supposed to go to an event and my love for casual elements has to stay hidden. It`s quite a tragedy. But that`s what I like so much about Signature by M&M, about me and Mada – we complete each other and we`re perfectly fine with being similar but different at the same time.

A few days ago we had to go shopping online again, just the two of us, on this web site we recently discovered. We just love looking at beautiful clothes for hours, we could never get enough of that and we couldn`t wait to try out this new treasure we found. We both chose jumpsuits. You saw Madalina`s pink, elegant jumpsuit yesterday and you probably agree with me that it suits her perfectly.

I, on the other hand, chose a striped jumpsuit I found HERE, with a veeery big cleavage (it probably is the boldest piece I have in my closet). I really love it, it was on my wish list for a long time and I`m very pleased with the fabric, it`s very soft. The jumpsuit is quite practical also because you can easily adjust the top to fit your size perfectly.

Hope you like today`s outfit! Have a great one! 🙂

DSC_0319.NEF

DSC_0322.NEF

DSC_0356.NEF

DSC_0370.NEF

DSC_0436.NEF

DSC_0458.NEF

DSC_0345.NEF

DSC_0330.NEF

DSC_0361.NEF

Ce purtam/ What was I wearing

Salopeta/ Jumpsuit – WalkTrendy

Sandale/ Sandals – Zara

Geanta/ Bag – Accesorize

Palarie/ Hat – Bershka

Ceas/ Watch – Fossil

Cu drag/ With love,

Cori M.

12 gânduri despre „Summer calls for jumpsuits

  1. Chiar e foarte frumoasa salopeta, partea de jos seamana cu pantalonii mei palazzo de la H&M, de anul trecut 🙂
    Intr-adevar e putin scurta, dar cred ca o varianta ar fi o pereche de sandale cu talpa joasa (si asa esti inalta) sau sandale cu toc, culoarea piciorului, ca sa nu iasa foarte mult in evidenta… oricum mie-mi place tinuta de azi si mi se pare foarte feminina si echilibrata!

    • Ce ma bucur ca ai vazut acel cela din mine in outfitul asta, e mare lucru sa stii ca ai reusit sa-ti conturezi un stil :). Nuanta, saraca, trebuia sa fie de mult, dar am neglijat podoaba capilara in ultima perioada :). Imi era dorul de rosul asta. Te pupam si noi, draga Iulia! :*

  2. You look so sexy .
    Ai dreptate, este o tinuta foarte indrazneata , dar te felicit pentru alegere . Imi place foarte mult si culoarea parului .

    • Multumesc mult, Andreea, esti draguta! Parul meu cerea schimbarea asta de ceva vreme :P. Eu am gasit sandalele anul trecut la reduceri, mi-au sclipit ochii instantaneu :)). Chiar merita sa investesti intr-o pereche de sandale/pantofi rosii, te scot din incurcatura de multe ori :D. Te pup

Lasă un răspuns

