Time for a change

signaturebymm (10)Va povesteam la inceputul saptamanii (aici) despre sfarsituri si inceputuri, dar aveam o strangere de inima sa afirm ca saptamana aceasta imi voi lua „la revedere” de la masterat. Astazi a fost THE BIG DAY, am avut sustinerea lucrarii de disertatie si, dupa o zi lunga si pliiina de emotii, pot spune ca am terminat cu brio masteratul CCRPP, de la FJSC. Dupa 5 ani in care am putut fredona „Noi suntem de la FJSC, de la FJSC…”, parte din imnul facultatii, trebuie sa ma despart de aceasta institutie. Nu stiu ce va urma, dar stiu ca dupa 17 ani de studiu, voi lua o mica pauza. Pentru cat timp? Hmm, pentru putin. Trebuie sa recunosc ca intotdeauna mi-a placut sa invat, deci imi va fi tare greu sa stau departe de scoli, examene, deja ma uit pe Coursera sa vad ce cursuri online pot face. Pana cand va urma ceva mai oficial, dau startul vacantei si lucrurilor minunate care asteaptau timide sa se intample! Well, stiu ca nu imi gasesc cuvintele, dar credeti-ma, am avut o zi plina plina de emotii si trairi intense.

signaturebymm (14)

In alta ordine de idei, trebuie sa va marturisesc ca atunci cand nu sunt tocilara sau gingasa (asa cum m-ati tot vazut), incerc sa fiu sexy. Se pare ca nu imi iese deloc, nu pot renunta la atitudinea de innocent girl, dar noroc ca ma mai salveaza hainele. Un astfel de item este aceasta minunata salopeta (aici) pe care am asteptat-o nerabdatoare, inca de cand am comandat-o de pe acest site. Ador croiala si decupajele, imi doream de mult timp o astfel de salopeta, iar detaliile aurii parca au fost facute special pentru mine. Cum urmeaza un weekend in care voi sarbatori terminarea masteratului, sigur voi purta din nou acest outfit.

P.S. Pe acest site gasiti multe salopete la preturi incepand cu 10 dolari, ideale pentru vara 🙂

Eu ma intorc la sarbatorit…va pup! 😀

signaturebymm (7) signaturebymm (11) signaturebymm (13) signaturebymm (5) signaturebymm (12) signaturebymm (1) signaturebymm (15) signaturebymm (2) signaturebymm (8) signaturebymm (16) signaturebymm (6) signaturebymm (9)

Ce purtam/ What I was wearing

Salopeta/ Jumpsuit Romwe HERE

Geanta/ Bag Clarks

Sandale/ Sandals Steve Madden

Bratara/ Bracelet Soufeel

19 gânduri despre „Time for a change

    • Iti multumesc mult, scumpa mea Andreea! Si eu ador sandalele, mi le-am dorit foarte mult si, desi au tocul mare, sunt fascinata de comoditatea lor. In ceea ce priveste salopeta, cred si eu ca am facut o alegere buna. Te pup si te imbratisez cu drag :*

  1. Felicitari! Eu sincer dupa ce am terminat si masteratul eram deja satula de scoala, nu mai voiam sa aud de nimic :)))
    Iti sta super salopeta, chiar esti sexy 😀
    Te pup!

    • Îți mulțumesc, draga Cris! Te înțeleg perfect, oarecum și eu mă simt linistita, iar asta din cauza ca era un stres foarte mare, dar mi-a plăcut mereu sa învăț, iar masteratul ăsta a fost tot ce mi-am dorit, nu știu dacă as fi putu face o alegere mai buna :-D.
      Mulțumesc, multumesc, chiar dacă nu sunt sexy, cel puțin nu mai par așa gingașă 😀
      Te pup

  2. Felicitari !!! Distractie placuta in continuare 🙂
    Imi place foarte mult salopeta , iti vine perfect . Esti si frumoasa si desteapta, prietenul tau este un norocos 🙂

    • Îți mulțumesc, draga mea Ana pentru cuvintele frumoase! Mă bucur sa aud ca iti place salopeta, și mie îmi place tare mult ❤
      Hihi, Mihai va fi fericit sa vadă comentariul tău 🙂
      Te pup și te îmbrățișez cu drag! Weekend minunat sa ai! :-*

  3. Pingback: Mistakes, our greatest fortune | Signature

    • Hihi, am scapat, in sfarsit! Iti multumesc mult, inca nu imi vine sa cred! Cred ca frumusetea vine din sentimentele pe care le dezvoltam in sufletel, acolo este secretul, sigur :*
      Te pupam, scumpa noastra :*

Lasă un răspuns

