Mistakes, our greatest fortune

Signaturebymm7

Cateodata, greseala este cel mai mare noroc. Stiu, suna paradoxal si aproape imposibil. Totusi, ganditi-va putin de cate ori ati facut o “boacana” care s-a dovedit a fi mai tarziu cel mai bun lucru ce vi se putea intampla. Nu spun ca e ok sa acceptam greselile cu orice pret si sa ne culcam pe o ureche cu gandul ca ceva bun va iesi din asta, dar sunt convinsa ca, in unele momente, te duc pe acea cale care iti e predestinata.

Sa stiti ca postarea asta are o mica poveste amuzanta in spate. Are legatura cu ceea ce am spus mai sus, are o logica, dar aveti putina rabdare! 🙂

Signaturebymm12

Acum vreo doua saptamani, eu si Mada ne-am am spus ca a venit momentul sa ne imbogatim garderobele cu niste salopete. Zis si facut. Ne-am uitat ce ne-am uitat pe site-ul acesta, Mada a gasit o salopeta neagra super sexi (o puteti vedea in postarea de aici), iar eu am ales o salopeta scurta si inflorata. Ei, bine, nu pot spune ca am fost mega fericita cu alegerea asta, dar am zis ca e suficient de simpatica si de potrivita pentru vara incat sa-mi faca placere sa o port. Am facut comanda si am asteptat.

Am ajuns cu pachetul acasa si inca de pe drum (am tras cu ochiul, nu mai puteam de nerabdare) am vazut eu ceva dubios – materialul din care era facuta parea sa fie neopren. Ciudat, mi-am spus, caci cea aleasa de mine era din voal, dar, na, m-am gandit ca a venit si randul meu sa comand ceva, iar in realitate sa arate altfel. Ghinion!

Signaturebymm5

Acasa am desfacut pachetul cu totul. Mare mi-a fost surpriza, caci salopeta avea flori, da, era alba, dar complet diferita ca model de ceea ce comandasem. Si nu a fost vina celor care mi-au impachetat produsele, ci chiar a mea. Nu stiu ce m-a posedat, dar, cumva, am comandat de fapt aceasta salopeta (nici nu-mi aduc aminte sa ma fi uitat la ea pe site). A fost un fel de inspiratie divina, cred. Dar o greseala mai frumoasa de atat nici nu puteam sa fac. Imediat ce am pus salopeta pe mine m-am indragostit de ea. Are un material incredibil, foarte fin, iar volanasul din dreptul bustului mi se pare ca este perfect pentru cele care au fost mai putin norocoase dintr-un punct de vedere, asa ca mine J).

Voi ce greseli “norocoase” ati facut?

Signaturebymm1

Signaturebymm8

Signaturebymm4

Signaturebymm3

Signaturebymm11

Signaturebymm2

Signaturebymm13

English version

Sometimes, mistakes are our greatest fortune. I know, it sounds strange and almost impossible. Still, think about how many mistakes you have made along the way that actually proved to be the best thing you could have experienced.

I have to say this post has a tiny funny story behind it. It`s very much related to what I just said so bear with me a bit! 🙂

A couple of weeks ago me and Mada said it`s time we`d get some jumpsuits. So we did. We searched for hours on THIS fab site and finally Mada chose a black one she showed you here and I decided on this short floral jumpsuit. Well, I wasn`t very into it but I said it`s pretty and summerish enough to wear it quite often. We made the order and waited.

When I finally got the package I saw something was wrong with the jumpsuit – yes, it was white, as I remembered, it had flowers, as I remembered but the material and the design were completely off. It was totally my fault because, somehow, I ordered the wrong jumpsuit, THIS ONE. I don`t know how because I don`t even remember looking at it on the site but I like to call it divine inspiration. I`m soooo happy I made that mistake because I simply adore this jumpsuit, it`s so light, and fluid and the ruffle it`s perfect for the less lucky ones, like me, that haven`t been so blessed by nature. :))

What “lucky” mistakes have you girls made? 🙂

Sgnaturebymm14

Signaturebymm9

Signaturebymm

Signaturebymm18

Signaturebymm19

Signaturebymm6

Signaturebymm10

Signaturebymm15

Signaturebymm16

Signaturebymm17

Ce purtam/ What was I wearing

Salopeta/ Floral Jumpsuit – Romwe (HERE)

Clutch – Doca

Pantofi/ Leather shoes – Zee Lane

Cercei/ Earrings – M by Maiocci

Cu drag/ With love, 

Cori M.

 

18 gânduri despre „Mistakes, our greatest fortune

  1. Draga Corina, tocmai am ridicat si eu astazi salopeta asta, dar nu din greseala, eu chiar am vrut-o!! Insa, am facut si eu o greseala, am ales M de frica sa nu fie prea mica si…surpriza, a cazut de pe mine :)) asa ca a trebuit sa o cos putin in parti, dar da, e foarte frumoasa!! Saptamana viitoare o sa fie si la mn pe blog
    Kisses

    http://www.andreearistea.ro

    • Haha, ce tare ca o avem amandoua. Imi pare rau ca ai avut probleme :(. Eu am avut noroc si ca am comandat L pentru ca altfel cred ca-mi statea prea stramta pe picioare, dar sa stii ca la bust imi e putin larguta, adica trebuie sa-mi pun un sutien ca sa pot sa ma misc in voie :P. Sunt sigura ca vei arata minunat in ea. Abia astept sa te vad <3. Te pup

Lasă un răspuns

