The Pink Cape Dress

signaturebymmpinkdress8

V-am mai spus eu acum cateva zile ca mi-ar placea sa pot face 1.000 de lucruri deodata, fara sa obosesc, desigur si cu aceeasi energie. Cred ca toti ne dorim asta, mai ales acum, cand suntem constransi, intr-un fel sau altul, sa ne dam viata pe repede inainte si sa ne impartim in mii si mii de bucatele pentru a duce la bun sfarsit tot ceea ce visam. De foarte multe ori m-am trezit uitandu-ma in gol si gandindu-ma la cat de frumos ar fi sa pot avea superputeri, acum sa va scriu cateva randuri, iar cu viteza luminii sa invat sau sa imi termin toata treaba de la job in doar cateva secunde. Ei, ar fi tare frumos. Dar cum oamenii de stiinta (britanici) nu au descoperit, inca, o cale pentru a ne face sa parem “de pe alta planeta”, trebuie sa gasim propriile surse de superputere. Familia, cariera sau visurile sunt cea mai buna motivatie, sunt lucrurile care iti dau inca un strop de putere chiar si atunci cand te simti epuizat. Dar sunt si altele.

Signaturebymmpinkdress

O rochie roz cu capa, spre exemplu, cum este cea pe care o vedeti astazi in outfitul meu si pe care o puteti gasi AICI  pe site-ul acesta minunat, poate sa aiba acelasi efect. Trebuie sa va spun ca mi-a dat un sentiment grozav, m-a binedispus pentru toata ziua si m-a facut sa cred ca nu-i nimic ce nu pot face atunci cand o port. Cred ca mi-a si adus aminte de copilarie, cand orice sal sau cearceaf era purtat pe post de capa, iar eu ma transformam automat in Wonder Woman. Vedeti, e atat de simplu sa iti gasesti superputerea.

Sa va aduceti aminte de asta de fiecare data cand simtiti ca nu mai puteti face nici macar un pas. Caci nu exista lucruri pe care nu le puteti face.

P.S. Rochita imi e putin stramta la umeri. De data asta nu am fost suficient de inspirata cand am ales masura L, cred ca trebuia sa comand un XL sau chiar XXL ca sa vina exact cum mi-as fi dorit. Dar, per total, sunt multumita de ea, are un material foarte fin si usor, iar culoarea este minunata. 🙂

signaturebymmpinkdress3

signaturebymmpinkdress14

signaturebymmpinkdress0

signaturebymmpinkdress17

signaturebymmpinkdress2

signaturebymmpinkdress6

signaturebymmpinkdress16

English version

I already told you a few days ago how much I`d like to be able to do thousands of things at the same time and never get tired. I think we all dream of that, especially now when we have to fast forward our lives and separate ourselves in millions of pieces just so that we can achieve everything we want to. I often find myself dreaming about having superpowers, at the possibility of writing to you girls and at the same time, with the speed of light, to be able to study or finish everything I have to do at work. That would be absolutely fabulous. But, since scientist haven`t found a way to make us superheroes, yet, we just have to find our own sources for superpower. Family, career or dreams can be those sources that make you last a little longer even though you are exhausted. But there are others as well.

For example, you can trust a pretty pink cape dress, like THIS ONE, to make you feel like Wonder Woman. It did that for me the other days, when I took the dress out for a walk. It made me feel there is nothing I can`t do and I`m so happy I found it on this amazing website. See, it is that simple to find your superpower! 🙂

signaturebymmpinkdress12

signaturebymmpinkdress4

signaturebymmpinkdress1

signaturebymmpinkdress11

signaturebymmpinkdress13

signaturebymmpinkdress7

signaturebymmpinkdress15

signaturebymmpinkdress10

signaturebymmpinkdress9

Ce purtam/ What was I wearing

Rochie/ Dress – WalkTrendy

Clutch – Accesorize

Sandale/ Sandals – H&M

Palarie/ Hat – Parfois

Cu drag/ With love, 

Cori M.

6 gânduri despre „The Pink Cape Dress

    • Multumeeesc, Iulia draga! :* Sa stii ca mai am mici „scapari” :)), am momente in care simt nevoia sa fiu ceva mai girly. Sandalutele sunt, intr-adevar, superbe, numai ca pe mine ma cam strang putin. Bine, nu sunt eu facuta deloc pentru tocuri, am niste dureri de picioare ingrozitoare, dar merita :)) Te puuup

      • eu le inaugurez acum sambata, ca trebuie sa merg la o nunta. sunt curioasa daca o sa ma doara picioarele :P.asa, incaltata cu ele prin casa, pareau destul de comode pentru niste sandale cu toc :).pupici :*

      • Aaaam inteles. Pai, si mie mi s-au parut super comode cand le-am luat :)). Bine, ti-am spus, eu am si niste picioare tare dificile, deci ma dor in orice pereche de pantofi sau sandale cu toc. Sunt sigura ca nu este si cazul tau si ca te vei simti super bine in ele. Abia astept sa-mi spui cum ti-a fost cu ele. Te pup :*

Lasă un răspuns

