White dress for a perfect day

signaturebymm6

Oficial, am 24 de ani. Suna maret, cumva, suna foarte important, dar, cred ca-i primul an in care nu simt presiunea trecerii a inca patru anotimpuri. Nu-i vorba de varsta, caci 24 e inca un numar “tanar”, dar cred ca am trecut de punctul in care simt “nevoia” de a fi un om mai bun, mai matur si mai asezat. Si asta pentru ca deja am vazut cum este sa imbraci fiecare dintre rolurile acestea  si acum nu-mi doresc decat sa fiu in continuare un copil mare. Vreau sa fiu un copil mare care stie cand nu-i chiar de joaca, dar si cand poate sa dea frau liber celor mai ciudate idei. Asta imi doresc, pentru ca simt cu adevarat ca oricine si-a pierdut si ultima bucatica din acel om nebun uita sa traiasca si ajunge prizonierul unei vieti anoste.

signaturebymm2

Mi-ar mai trebui ceva liniste, mai putin stres autoindus si o mana de oameni care sa-mi zambeasca in fiecare zi si care sa ma faca sa ma bucur de micile placeri ale vietii. Si pentru ca inca imi plac oamenii si imi place sa ii vad fericiti, m-am gandit sa-mi fac un cadou de ziua mea, sa va fac sa suradeti macar putin, asa, ca o celebrare a unui 7 iulie calduros si plin de viata.

Si cum as putea sarbatori un nou inceput altfel decat cu o rochie alba midi (aici), fluida, asemeni hartiei goale pe care imi astern noile planuri? Sunt multe, foarte multe visuri si vise pe care le am si spre care vreau sa fac pasi mici, dar siguri.

Rochita am gasit-o pe site-ul acesta, pe care eu si Mada l-am descoperit de putin timp, si este perfecta pentru zilele de vara care se anunta in urmatoarele luni. Singurul defect al ei este materialul mai transparent decat sunt eu obisnuita, dar asta nu-i ceva ce o jupa alba nu poate rezolva. 🙂

Sper ca ati avut o zi minunata, eu sigur m-am bucurat de ea asa cum imi place, cu putina agitatie, cu momente de liniste si multe, multe zambete! 🙂

P.S. Ii multumesc lui Florin, din nou, pentru pozele astea geniale <3. Pe el il gasiti pe Facebook , aveti ce vedea. 🙂

signaturebymm1

signaturebymm8

signaturebymm11

signaturebymm4

signaturebymm13

signaturebymm14

English version

I`m officially 24. Sounds like a really big deal but, somehow, it`s the first time in years when the pressure of growing old is not present in my life anymore. I guess it` because I already experienced the mature me and the more professional me. I guess now I just want to be a big kid, a big kid that still knows when to get serious but always having in mind the fact that I have to enjoy life.

I would like more peace in my life, a lot less stress and lots of people around me that know how to smile. And since I love people and seeing them smiling, I thought I`d cheer you up with my 7th of July celebration outfit.

I found THIS amazing white dress on this SITE you already know is one of our favourites. It`s perfect for the warm summer days are coming our way and it`s only flaw is the sheer material. But that`s nothing a thin white dress worn beneath can`t fix.

Hope you had an amazing day, as beautiful as I had! 🙂

signaturebymm5

signaturebymm0

signaturebymm3

signaturebymm9

signaturebymm15

signaturebymm7

signaturebymm16

signaturebymm

signaturebymm10

signaturebymm12

Ce purtam/ What was I wearing

Rochie/ Dress – ROMWE (Here)

Sandale/ Sandals – H&M

Geanta/ Bag – Luna Style

Palarie/ Hat – Bershka

Bratara cu talismane/ Charm bracelet – Soufeel

Cu drag/ With love, 

Cori M. 

12 gânduri despre „White dress for a perfect day

  1. La mulți ani, Corina! Să ți se îndeplinească toate visurile acelea nebune! 😀
    Îți stă foarte bine în alb! Ador geanta, iar sandalele m-am gândit și eu să mi le iau, au o culoare minunată. 🙂

    • Multumesc mult, Mona! Doamne ajuta sa se indeplineasca :P. Pasiunea pentru alb incepe sa fie din ce in ce mai evidenta si nu cred ca ma voi satura prea curand de nuanta asta. Culoarea gentii si a sandalelor e geniala, imi place la nebunie :D. Pe mine, normal, ma strang putin sandalele, dar la mers sunt foarte confortabile, neasteptat chiar. Te pup

  2. La multi ani, multa sanatate pentru ca e cea mai importanta si tot ceea ce iti doresti sa se implineasca .
    Foarte frumoasa culoarea gentii, a dat o pata de culoare tinutei 🙂

Lasă un răspuns

