Escapada la Domeniul Greaca

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, domeniul greaca, unde ne racorim vara asta, piscina bucuresti, costum de baie h&m, palarie reserved, ochelari moschino, paradisul de la greacaFiecare vara are povestea ei si un soundtrack pe masura, unul care sa ne aminteasca mereu de tot ce s-a intamplat in vara respectiva, de persoanele pe care le-am cunoscut, de aventurile de care ne-am bucurat si de cele care au ramas doar visuri, de tot ce ne-a facut sa simtim o multime de fluturi agitati in stomac, de toate momentele in care am visat cu ochii deschisi, de fiecare atingere care ne-a facut sa vibram de emotie, de fiecare zambet furat, de fiecare moment in care am simtit ca inima ne bate repede repede, de fiecare rasarit care ne-a prins cantand si dansand, de fiecare clipa in care am simtit ca orice este posibil. Despre astfel de lucruri este vara, acest anotimp magic cand the sky is the limit.

„And we could be together baby, as long as skies are blue”, versurile astea sunt pe repeat in mintea mea de ceva vreme. Au fost pe repeat tot weekendul trecut, cand am fost intr-o mica escapada la Domeniul Greaca si m-am bucurat de ce va povesteam mai sus.

La vreo 50 de minute de Bucuresti, in the middle of nowhere, pe un deal, se intinde pe o suprafata mare un conac cu vreo 15 camere, la poalele caruia sunt doua piscine inconjurate de baldachine. In jurul lor tot ce poti vedea sunt campii, ceea ce face ca locul sa fie perfect atunci cand iti doresti sa fii departe de agitatia orasului.

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, domeniul greaca, unde ne racorim vara asta, piscina bucuresti, costum de baie h&m, palarie reserved, ochelari moschino, paradisul de la greacasignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, domeniul greaca, unde ne racorim vara asta, piscina bucuresti, costum de baie h&m, palarie reserved, ochelari moschino, paradisul de la greaca

Citisem numeroase review-uri negative, dar am zis sa imi fac propria parere despre acest loc. Si, desi sunt destul de pretentioasa, prima impresie a fost una extrem de placuta, camera curata, dragut decorata, totul nou. Apa din piscine era curata, personalul amabil, gata sa iti rezolve orice problema si sa te faca sa te simti cat mai bine. Muzica buna a facut ca timpul petrecut la piscina sa fie intr-adevar minunat.

Daca vrei si umbra, trebuie sa stii ca daca ajungi dupa ora 12 nu ai sanse sa mai gasesti baldachine sau canapele, ci doar sezlonguri cu umbrela (la piscina de copii), bineinteles, daca nu cumva iti rezervi dinainte un baldachin. Singurul minus al acestui loc, din punctul meu de vedere, este reprezentat de mancare si bautura (lipsesc berile aromate, cidrul, cocktail-urile fara alcool). Meniul nu este foarte bogat, iar preparatele nu sunt atat de gustoase pe cat te-ai astepta, eu am fost dezamagita de gustul lor. In plus, am asteptat cam 30-40 de minute la restaurantul de langa conac (la piscina a durat mai putin).

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, domeniul greaca, unde ne racorim vara asta, piscina bucuresti, costum de baie h&m, palarie reserved, ochelari moschino, paradisul de la greacasignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, domeniul greaca, unde ne racorim vara asta, piscina bucuresti, costum de baie h&m, palarie reserved, ochelari moschino, paradisul de la greaca

Intrarea la piscina este 60 lei/ persoana/ zi in week-end, iar daca alegi sa te cazezi acolo, nu platesti nimic. Camerele costa 75 euro/ noapte, cu mic-dejun inclus, iar asa te poti bucura si de doua zile la piscina. Desi trebuie sa imbunatateasca experientele culinare oferite, Domeniul Greaca este locul ideal unde te poti bucura de un week-end departe de oras.

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, domeniul greaca, unde ne racorim vara asta, piscina bucuresti, costum de baie h&m, palarie reserved, ochelari moschino, paradisul de la greaca Ce purtam Costum de baie H&M Palarie Reserved Ochelari de soare Moschino Cu drag, Mada M.

4 gânduri despre „Escapada la Domeniul Greaca

    • Hihi, multumeeeesc mult! Am stat ceva sa mă gândesc dacă sa o postez sau nu, dar am zis sa îmi iau inima în dinți și sa fac asta :-D. Îți mulțumesc pentru minunatele cuvinte, draga mea! Te pupam și te îmbrățișam cu drag!

Lasă un răspuns

