Polka Dot Dress

signaturebymm_romwe_polka_dress

Cand eram mica apropiatii obisnuiau sa-mi spuna Bubulina. Cred ca v-ati dat seama de ce – eram ca o mica sfera, bucalata si grasuna. Surprinzator sau nu, ai mei tot insistau sa ma imbrace in chestii cu buline, dar cred ca si mie imi placea lucrul asta. Probabil ma gandeam ca bulinele merg bine intotdeauna cu o bulina mai mare. 😛

Pe masura ce am crescut insa, foarte putine haine din garderoba mea au avut un astfel de imprimeu si mult timp am fost fanul dungilor. Bine, in continuare ma fascineaza orice piesa vestimentara cu dungi, dar bulinele parca-mi intra in gratii din nou. Sper, totusi, ca pasiunea asta noua pentru buline sa nu vina la pachet si cu niste kilograme in plus. 🙂

signaturebymm_romwe_polka_dress12

Cum hainele imbulinate au inceput sa-mi placa tot mai mult si ochii mei sclipesc instantaneu la astfel de piese vestimentare, rochia ASTA mi-a atras privirea imediat ce am intrat pe unul dintre site-urile (AICI) pe care eu si Mada obisnuim sa ne pierdem chiar si ore in sir. Ma asteptam sa imi placa, dar nu atat de mult. Bulinele sunt suficient de mari incat sa nu te oboseasca, iar lungimea mi se pare ca ii da un aer aparte. Rochia a venit la pachet si cu o centura care sa marcheze talia, veti vedea asta si in pozele de pe SITE, dar eu am preferat sa o las sa zburde. 🙂

M-am jucat putin si cu accesorizarea. De mult voiam sa port cerceii astia dubiosi, iar clutch-ul mi s-a parut ca este pata de culoare care lipseste tinutei.

De vina pentru pozele astea frumoase este, din nou, Florin, a carui magie fotografica o puteti vedea si aici.

Cate iubitoare de buline avem pe aici? 🙂

signaturebymm_romwe_polka_dress8

signaturebymm_romwe_polka_dress4

signaturebymm_romwe_polka_dress14

signaturebymm_romwe_polka_dress7

signaturebymm_romwe_polka_dress10

signaturebymm_romwe_polka_dress0

signaturebymm_romwe_polka_dress11

English version

When I was little I used to love polka dot clothes. I wore dresses, skirts and even pants that had this kind of print. As I got older though my love for polka dots started fading away and stripes where the new thing for me. I still adore stripey clothes but, interestingly enough, polka dots are starting to grow on me again. I can`t say if it`s because I`m getting older and I feel they give a classy look or if it`s because I realised they really advantage all shapes and styles.

So, when I found THIS amazing dress on THIS awesome website I couldn`t be happier. I wasn`t expecting to love it as much as I do. It`s very flowy and it`s lenght give it an interesting look. The dress came with a belt but I thought it would be funnier if I`d just let it flow in the wind. 🙂

Who else loves polka dots?

signaturebymm_romwe_polka_dress9

signaturebymm_romwe_polka_dress10

signaturebymm_romwe_polka_dress5

signaturebymm_romwe_polka_dress13

signaturebymm_romwe_polka_dress2

signaturebymm_romwe_polka_dress6

signaturebymm_romwe_polka_dress15

Ce purtam/ What was I wearing

Rochie/ Dress Romwe (aici/here)

Clutch Carpisa

Cercei/ Earrings Fashionvictime

Love,

Cori M.

10 gânduri despre „Polka Dot Dress

    • Haha, ma bucur sa aud ca mai e cineva innebunit dupa ambele printuri :P. Multumesc mult pentru apreciere, esti tare draguta! Da, chiar asta mi-a placut la rochia asta, ca nu am mai vazut-o in alta parte. Eu spun ca ar fi o achizitie tare buna, astept sa o vad in garderoba ta. Te puuup

  1. Si mie-mi plac mult bulinele si ai gasit o rochie superba!! Imi place tot, de la poze, la accesorizare, la croiala si lungimea rochiei, iar tu esti foarte frumoasa❤️❤️
    Te pup cu drag Corina si va doresc multi ani plini de inspiratie aici pe blog ✌️✌️

    • Vaaai, multumesc mult, Andreea! Ma bucur tare mult ca-ti e pe plac postarea si ca si rochia e pe gustul tau <3. Pai, chiar te rog sa ne dai un semn, iti recomandam cu cea mai mare placere si poate ne si vedem :* :*

Lasă un răspuns

