Lovely Floral Jumpsuit

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit12

Stiu, v-am innebunit cu atatea salopete in ultimul timp, dar chiar nu ma pot abtine. V-am mai zis eu de curand ca am dezvoltat o pasiune pentru astfel de piese vestimentare si asta se vede cu ochiul liber. Nu stiu daca este de vina mixul interesant pe care il confera o salopeta – mi se pare ca denota comoditate si eleganta in acelasi timp – sau daca motivul acestei obsesii este dorinta mea de libertate totala, dupa un an sufocant ca nici un altul de pana acum. Va spun despre libertate pentru ca asta cred eu ca iti daruieste o astfel de piesa vestimentara. 🙂

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit3

Iar dorinta de libertate si de noi aventuri s-a simtit pe deplin in momentul in care am comandat salopeta asta inflorata (aici). Eu nu port prea des imprimeuri florale si nici piese vestimentare ultra feminine, dar cand am zarit-o pe acest site (aici) am zis ca trebuie sa fie a mea. Nu as fi putut fi mai fericita cu alegerea facuta. Ador salopeta, imi place ca se aseaza perfect, ca pot simti fiecare adiere de vara si ca ma inveseleste cu jocul ei de culori.

Voi ce obsesii vestimentare ati dezvoltat vara asta? 😛

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit4

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit10

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit14

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit8

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit5

English version

I think you`ve noticed my recent obsession with jumpsuits. I can`t help it and I don`t even want to be cured. I think jumpsuits are the perfect mix between comfyness and elegance and, as I told you before, I think it`s a „must” in any woman`s wardrobe.

With that being said, you must figure out I never say no to an amazing jumpsuit. This time I found a beautiful floral jumpsuit (here). Even though I rearely wear floral prints and, in fact, any really feminine piece, I just couldn`t say no to this jumpsuit I found on this wonderful website (here). I sooo happy with my decision, I love how it fits perfectly and how it cheers me up with its playful look.

What`s your fashion obsession? 😛

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit2

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit6

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit9

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit7

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit1

signaturebymm_shein_floral_jumpsuit11

Ce purtam/ What was I wearing

Salopeta cu imprimeu floral/ Floral jumpsuit Shein (aici/here)

Geanta/ Bag Mango

Sandale/ Sandals H&M

Ochelari de soare/ Sunglasses Moschino

With love, 

Cori M.

6 gânduri despre „Lovely Floral Jumpsuit

Lasă un răspuns

