Blue two-piece outfit

signaturebymm_shein_blue_two_piece3

Nici nu am simtit cum au trecut lunile de vara si cum toamna s-a strecurat incet, incet in vietile noastre. Tragand linie, vara aceasta mi-a adus multe bucurii, multe impliniri, dar si schimbari. Ca am stiut sa le gestionez bine sau nu este mai putin important, caci din fiecare bucurie sau schimbare am invatat ceva. Am invatat ca este sanatos sa ai mai multa rabdare, sa nu crezi ca lumea nu poate functiona fara tine si ca trebuie sa-ti faci curaj sa incerci lucruri noi. 🙂

signaturebymm_shein_blue_two_piece6

Cred ca „maturizarea” asta s-a vazut si in stilul meu vestimentar. In urma cu ceva timp nu credeam ca mi se potriveste un altul decat cel cu tenta casual sau sport, mai bine spus, nu aveam curaj sa incerc altceva. Dar, uite ca vine un moment cand si eu ajung sa aleg de pe rafturile magazinelor online compleuri diafane care stralucesc in razele soarelui de toamna timpurie. Am stat ceva pe ganduri pana sa comand acest compleu albastru cu motive florale (aici), dar ma bucur tare ca mi-am facut curaj sa il port. Ador volumul fustei si materialul setului, care mi se pare perfect pentru o cina romantica sau pentru un eveniment special. 🙂

Cum v-a schimbat vara, dragilor? 😛

signaturebymm_shein_blue_two_piece

signaturebymm_shein_blue_two_piece8

signaturebymm_shein_blue_two_piece10

signaturebymm_shein_blue_two_piece1

signaturebymm_shein_blue_two_piece13

signaturebymm_shein_blue_two_piece11

English version

Seems like autumn has finally arrived but I can`t really say I`m too happy about it. Still, a part of me is pleased to look towards a new beginning, a new chapter, after a summer that has changed me in the right way. I`m happy to say that the warm months that have just passed made me stronger, more patient and more courageous. 🙂

I never thought I`d give up sporty/casual outfits for princess like looks but I guess everyone has to take chances from time to time and try something new. I was really concerned that this blue two piece floral set (here) wouldn`t look good on me, that it wouldn`t fit my style, but I`m very glad I decided to order it from this fab online store (here). I was surprised by the material and I really love the way the skirt fits me. 🙂

signaturebymm_shein_blue_two_piece5

signaturebymm_shein_blue_two_piece7

signaturebymm_shein_blue_two_piece12

signaturebymm_shein_blue_two_piece4

signaturebymm_shein_blue_two_piece14

signaturebymm_shein_blue_two_piece9

signaturebymm_shein_blue_two_piece2

How did you prepare for this autumn? 😛

Ce purtam/ What was I wearing

Compleu/ Two piece floral set Shein (aici/here)

Pantofi/ Blue shoes Dorothy Perkins

Plic/ Golden clutch Mango

Ochelari de soare/ Sunnies  Dy Style

Love, 

Cori M. 

10 gânduri despre „Blue two-piece outfit

    • Iulia, sincera sa fiu, nu ma asteptam sa imi placa atat de mult compleul asta, chiar ma gandeam ca poate nu mi se potriveste si ca am facut o alegere gresita.:P Multumesc pentru cuvintele frumoase, mereu reusesti sa ne aduci zambetul de buze! Te pup si eu (ca de la o fata frumoasa la o fata si mai frumoasa) :*

Lasă un răspuns

