Baneasa Shopping City lanseaza Redesign Yourself

BSC_Redesign Yourself_KV_landscape_FV-ati gandit vreodata cum ar fi sa vi se schimbe complet viata intr-o clipa, sa castigati la loto sau pur si simplu sa aveti norocul de a intalni oamenii potriviti care sa va ajute sa ajungeti la cea mai buna versiune a voastra? Eu visez de multe ori la asta, este incredibil cum te poti schimba cand intalnesti oameni dispusi sa iti ofere sustinerea lor si sa te ajute sa dezvolti acele parti pe care le tii in umbra, dar care te-ar ajuta sa fii mai bun.

Am cunoscut 10 persoane obisnuite care se bucura de acest privilegiu, caci da, chiar este un privilegiu sa ai un astfel de noroc! Cum este posibil acest lucru? Baneasa Shopping City lanseaza toamna aceasta campania Redesign Yourself, un proiect indraznet, conceput sub forma unui reality-show digital care isi propune sa arate cum poate fi imbunatatit stilul de viata a zece clienti ai centrului comercial.

Pornind de la ideea ca oamenii sunt intr-o permanenta schimbare, dar ca adesea nu reusesc sa se automotiveze, Baneasa Shopping City doreste sa devina nucleul si sustinatorul principal in drumul spre schimbare  al comunitatii. Astfel, in cadul unui eveniment-experiment desfasurat in centrul comercial pe parcursul unui week-end au fost alesi zece participanti ai campaniei, intregul concept fiind implementat de Dove. Clientii au fost intampinati de doua porti, semnalizate cu mesajele `Sunt o persoana obisnuita` si `Sunt o persoana deosebita`, iar echipa Dove si Ana Morodan, host-ul si imaginea campaniei Redesign Yourself, au intervievat vizitatorii centrului comercial pentru a-i alege pe cei zece participanti.

Campania, desfasurata in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie, implica un proces de reinventare la nivel fizic si psihic, alaturi de o echipa de profesionisti, concurentii beneficiind de servicii de consiliere de shopping si detox de garderoba, oferite de stilistii Baneasa Shopping City, Alina Pitilina si Norbert Matei, de sfaturi de ingrijire, hair & make-up oferite de Patio, Perfect Nails si M.A.C. De transformarea fizica vor avea grija antrenorii de la Stejarii Country Club. Concurentii se vor bucura si de cursuri de public speaking si de crestere a increderii de sine, oferite de compania de trening Self Trust Academy.

Cea mai tare chestie mi se pare faptul ca intreaga transformare a participantilor poate fi urmarita pe http://www.baneasashoppingcity.ro/redesign-yourself/home si pe canalul de YouTube al Baneasa Shopping City – http://bit.ly/1EXzOOq, intr-o serie de episoade saptamanale, unde se va putea vedea evolutia celor zece participanti.

Partenerii campaniei Redesign Yourself: Accessorize, Bigotti,  Dove, FREYWILLE, Karen Millen, L’Occitane, M.A.C., Meli Melo, NIKE, PATIO, Perfect Nails, Pepper, Preciosa, Raw’z, Self Trust Academy, Sensiblu, Stejarii Country Club, Trends by Adina Buzatu, Weekend Max Mara.

Cui nu i-ar placea o astfel de transformare? 🙂

Cu drag,

Mada M.

Un gând despre „Baneasa Shopping City lanseaza Redesign Yourself

  1. Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » 17 – 23 septembrie – Saptamana in Social Media

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s