The Black Jumpsuit

signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (12)
Ce faceti, dragilor? Sper ca va bucurati de o saptamana minunata, plina de zambete si optimism. Eu sunt o persoana pozitiva si de cele mai multe ori sunt cu capul in nori, chiar si atunci cand am o zi full. Trebuie sa recunosc, am cateva ingrediente secrete care ma ajuta sa imi mentin starea pozitiva: haine care imi aduc zambetul pe buze, magazinele online care sunt cea mai buna evadare din realitatea plina si, cel mai important, nu incetez nici o clipa sa fiu am incredere in mine si sa lupt pentru visurile mele.

signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (8)

Inapoi la activitatea mea preferata, shoppingul online, obisnuiesc sa hoinaresc ore intregi prin sectiunile cu haine ale magazinelor mele preferate. Tocmai de aceea, adesea, sunt rasplatita cu adevarate comori la preturi super mici, cu haine fabuloase care ma fac sa ma indragostesc pe loc de ele. Da, am adevarate relatii cu hainele 😀 Cand am descoperit aceasta salopeta fabuloasa (aici) pe Kurtmann.ro am fost sigura ca am gasit o adevarata comoara si nu m-am inselat. Aceasta salopeta palazzo de la Love este un item de vis pentru mine, cautam de mult o salopeta simpla, neagra, cu buzunare, care sa imi vina perfect. O astfel de piesa este un must have din punctul meu de vedere.

Trebuie sa recunosc ca ochelarii de soare si salopeta au facut casa buna impreuna, au atras toate privirile 😀

Voi ce momente de evadare aveti in zilele pline, dragilor?

signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (10) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (5) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (2) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (9) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (13) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (15) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (7) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (6) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (4)

English version

How are you, sweeties? Hope that you are enjoying a great week, full of smiles and optimism. I use to be a positive person and most of the times I am with the head in the clouds, even though when I have a full schedule. I have some secrets for the positive vibes: clothes that make me feel happy, online shops that give me the best escape from the busy reality and, the most important thing, I never stop being confident, never stop believing in me, never stop fighting for my dreams.

Back at my fav kind of escape, online shopping, I use to wander hours and hours through the clothes sections from online shops. Probably that’s why most of the times I discover fabulous clothes at super prices that make me fall in love with them. Yeah, I do have affairs with clothes J) When I found this fabulous jumpsuit (here) on Kurtmann.ro. I truly believed that I found a real treasure and I wasn’t wrong. This amazing black palazzo jumpsuit from Love is a dream item for me, I was looking for a simple, black, jumpsuit that would perfectly fit me for a long time. This kind of items are a must in any woman’s wardrobe.

I must admit that everybody was starring at me, probably the black jumpsuit and cat sunnies combo was guilty.

What is your fav kind of escape from busy days, sweeties?

signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (14) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (1) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (3) signaturebymm_black_jumpsuit_love_kurtmann (11)

Ce purtam/ What I was wearing

Salopeta/ Jumpsuit Love via Kurtmann.ro

Sandale/ Sandals Steve Madden

Geanta/ Bag no name

Ochelari de soare/ Sunnies Moschino

Cercei/ Earrings H&M

Ceas/ Watch Burgi

Love,

Mada M.

4 gânduri despre „The Black Jumpsuit

    • Hihi, mulțumesc! Este una dintre piesele mele preferate, de mult timp cautam ceva în genul acesta 😀
      Îți cer scuze pentru comm, e totul în regula, trebuia doar sa fie aprobat și acum am reușit sa și răspund. Te pup, draga mea Ana! :-*

Lasă un răspuns

