Animal print midi skirt

signaturebymm_leopard_skirt_choies4

Fiecare are dintre noi cred ca are o mica obsesie care ii face pe cei din jur sa ridice o spranceana. De cand ma stiu animal print-ul a fost una dintre micile mele obsesii. Nu stiu sa va spun care este motivul, poate am fost vreo felina intr-o viata anterioara, dar cert este ca mi-am luat multe mustruluieli din cauza asta de-a lungul timpului.  De la oricine. Si intr-o mica masura aveau dreptate, caci acest imprimeu a cazut in dizgratie (cred ca stim bine  cu toate de ce), asa ca am incetat sa il mai port.

signaturebymm_leopard_skirt_choies2

Insa, cu timpul, mi-am dat seama ca viata inseamna, pana la urma, suma lucrurilor pe care le iubesti si pe care le faci cu placere, asa ca mi-am luat inima in dinti si nu am ratat nici o ocazie de a purta exact ceea ce ma defineste. Pana la urma, nu poti multumi pe toata lumea. Asa ca, ar fi fost culmea sa pierd ocazia de a purta aceasta fusta ampla cu animal print (aici). Imi doream de mult ceva atat de vaporos si cu un imprimeu special. Mi-a fost greu sa decid ce sa pun in cosul de cumparaturi, caci am gasit o multime de modele aici, insa animal print-ul ramane una dintre pasiunile mele vestimentare. 🙂

Voi ce mici obsesii vestimentare aveti?

signaturebymm_leopard_skirt_choies

signaturebymm_leopard_skirt_choies5

signaturebymm_leopard_skirt_choies10

signaturebymm_leopard_skirt_choies7

signaturebymm_leopard_skirt_choies11

English version

We all have our small obessions that make peopel we love go crazy. As long as I can remember animal print has been one of mine. And I can say I really had some rough times wearing it because of my loved ones. I don`t really blame them because a few years back animal print was excessively promoted, everybody wore it. So, I decided not to wear it anymore. 😦

Still, as I got older I realised life is all about doing and having all or as many things you love as possbile. So I just couldn`t miss the opportunity of wearing this wonderful leopard midi skirt (here). I simply love it, it`s everything I looked for in a skirt and I already know I`ll be ordering a similar one in the future from here. 🙂

What fashion obsessions do you girls have? 🙂

signaturebymm_leopard_skirt_choies9

signaturebymm_leopard_skirt_choies6

signaturebymm_leopard_skirt_choies12

signaturebymm_leopard_skirt_choies8

signaturebymm_leopard_skirt_choies3

Ce purtam/ What I was wearing

Fusta/ Animal print skirt Choies (aici/here)

Camasa/ Shirt no name

Cravata rosie/ vintage red tie no name

Sandale/ Sandals Zara

Geanta din piele/ Leather bag Musette

Cercei/ Earring Aldo

Love,

Cori M. 

4 gânduri despre „Animal print midi skirt

  1. Superba fusta !! Atat de frumos ai combinat-o cu camasuta rosie. Si eu iubesc animal printul , desi il port foarte rar . De pe BrandCircus mi-am luat un sacou tare dragut de la Zara (animal print) si il iubesc.
    ps: foarte frumosi cerceii .

    • Multumeeesc, Ana! Si mie imi place foarte tare fusta, e fix ceea ce imi doream de mult, mult timp :D. Sa stii ca iti inteleg retinerea cu purtatul pieselor cu animal print, dar e pacat sa nu te bucuri de ele. Eu zic sa-ti iei inima in dinti si sa il porti mai des. Ce sacou ai luat de pe BC? 😀 Te pup cu drag

Lasă un răspuns

