Pink Hair

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blondSe spune atunci cand schimbi ceva la tine se schimba totul, asa ca eu am inceput cu culoarea de par, dupa mult timp in care doar am visat la curajul de a face o schimbare atat de mare. Probabil unii dintre voi ati vazut pe Facebook sau pe Instagram (aici) ca am facut o schimbare, nu stiu daca este una mare, dar este cu siguranta una binevenita. Am fost bruneta toata viata si, desi parul blond mi s-a parut intotdeauna minunat, nu m-am gandit niciodata ca mi s-ar potrivi. Anul trecut am decis ca este timpul sa imi deschid putin parul, asa ca m-am facut roscata, lucru care a scos la iveala dorinta de a-mi deschide si mai mult parul, de a ajunge blonda. De atunci am incercat sa il, dar fara sa il distrug (daca sunteti interesate, poate fac o postare despre trecerea treptata de la brunet la blond). In ceea ce priveste parul roz, am visat la el de dinainte sa fiu blonda, de cativa ani de cand mama are un blond-roz, un par de papusa pe care il tot admiram.

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond

Astazi am avut o zi full, a inceput cu o vizita la showroom-ul Meli Melo si s-a incheiat cu o plimbare. Am avut nevoie de un outfit confortabil, deci acest superb kimono (aici) a fost perfect. Kimono-ul cu imprimeu tribal comandat de pe acest site este o adevarata comoara, arata foarte bine, este dintr-un chiffon si costa doar 12$, fiind la reducere. Este o investitie extrem de buna daca va plac kimono-urile. Gasiti si alte modele AICI.

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond

Sper ca va place noua mea culoare de par! Acum ca am facut aceasta schimbare ma simt atat de mine! Consider ca o schimbare, indiferent daca e mare sau mica, aduce numeroase beneficii in viata noastra, ne schimba starea de spirit, energiile, karma. Va recomand sa faceti cate o schimbare din cand in cand, schimbarile ne ajuta sa ne simtim deosebite, tinere si increzatoare.

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond signaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (12) sigsignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blondnaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (11) signaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (14) signaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (17) signaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (13) signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond signaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (16) signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond

English version

They say changing yourself changes everything, so I started with my hair color, after a long time when I only dreamed about having the courage to make such a big change. Probably you’ve seen on my personal Facebook account or on Instagram (here) that I made a change, I don’t know if it is a big one, but I am definitely sure that it is a great one for me. I’ve been a brunette girl all my life, and even though I truly loved the blonde hair, I never thought that it would fit me so good. Last year I decided that it is time to light a little bit my hair, so I became a readhead, thing that revealed that I wanted a lighter hair, a blonde one. Since then I tried to become a blonde girl, but without damaging my hair. About a pink hair I dreamed long time before being a blonde, cause my mom is blonde with shades of pink for some years and I always wanted to have a doll hair too.

Today I had a busy day, it started with a nice meeting at Meli Melo and it ended with a walk. I needed a comfy outfit, so this beautiful kimono (here) was just perfect to enjoy this hot day. This blue tribe print kimono found on this website is a real treasure as it is good looking, made from chiffon, and it costs only 12$ right now. You can fiind a lot of other models here.

Hope that you will like my new hair color 🙂 Now that I made this change, it feels so good! I think that a change, no matter what kind of change it is, brings a lot of benefits in our life, changes our mood, our energies, our vibes, changes our karma. I truly recommend you to change something from time to time, it makes you feel different, younger and more confident.

Have a great week-end, sweeties!

signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blondsignaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond signaturebymm, signature by m&m, madalina misu, fashion, blog, blogger, moda, choies, maxi dress choies, off the shoulder maxi dress, rochie cu umerii goi, cum sa porti rochia cu umerii goi, rochie maxi toamna, rochie cu imprimeu, cercei zee lane, fashion days, parfois, meli melo, how to dress cheap and chic, calea victoriei, bucuresti, bucharest, blogger, top bloggeri, blogger fashion, par roz, pink hair, from burnette to blonde, de la brunet la blond signaturebymm_blue_tribal_print_kimono_choies (15)

Ce purtam/ What I was wearing

Kimono Choies (aici/ here)

Salopeta/ Jumpsuit Bershka

Botine/ Boots H&M

Rucsac/ Backpack H&M

Bratara/ Bracelet Mango

Love,

Mada M.

7 gânduri despre „Pink Hair

  1. V-ati sincronizat ! 🙂
    Atat tu cat si Corina , aratati super cu noua culoare .Si eu am parul lung aprox cat al tau, dar inca nu m-am vopsit 🙂 eu sunt satena inchis . Ma bate uneori gandul ..dar pe urma ma razgandesc si tot asa 😛
    Imi plac foarte mult botinele .

    • Hihi, mulțumim mult! ❤ Ma bucur sa aud ca iti place 🙂
      Eu pana în iunie când mi-am mai deschis nuanta, am avut parul și mai lung, dar de când am descoperit cât de ușor e cu el mai scurt, nu mai pot renunta la lungimea asta. Da, mie mi se pare scurtut acum 😀
      E foarte bine ca nu te-ai vopsit, nuanțele naturale rămân cele mai frumoase! Mie mi se părea ca am parul prea închis pentru tenul foarte alb, vara era perfect când mă bronzam, dar iarna era contrastul prea mare 😀 Sper sa ne cunoaștem într-o zi 😀
      Botinele stau cumintele in cutie de câțiva ani, a fost prima data când le-am purtat, dar cred ca o voi face mai des, sunt comode 😀
      Te pup

Lasă un răspuns

