Superhero jumpsuit

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies

Oricat de pragmatici am fi si oricat de mult ne-ar placea sa spunem ca ne maturizam odata cu trecerea timpului, eu cred ca in sinea noastra mereu ramanem copii. Si mai cred ca viata ar fi complet plictisitoare daca nu am sti sa lasam copilul din noi sa se impuna in unele momente. Asta nu ne face mai putin responsabili, ci doar mai prezenti la schimbarile din jur, mai frumosi si mai fericiti. Asa ca, pe cat se poate, incerc mereu sa las copilul din mine sa zburde.

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies11
Iar lui ii place cateodata sa se viseze deasupra norilor, sa simta ca poate zbura. Asa ca, aceasta salopeta vaporoasa (aici) mi s-a parut perfecta pentru visatoarea din mine, m-a facut sa simt ca am superputeri – sau ca o veverita zburatoare :)) – si libera. De cum am zarit-o nu mi-am mai dorit altceva, insa gasiti sigur o multime de modele minunate, la preturi reduse, aici. 🙂

Ce spuneti? Ne mai lasa toamna asta sa ne bucuram de soare? Caci eu tare imi doresc sa port salopete vaporoase mult timp de acum inainte. 🙂

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies5

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies2

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies3

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies8

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies1

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies13

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies9

DSC_0324

English version

As much as we try to say we grow up as time passes I still believe we always keep our inner child. That`s what makes us happier, more beautiful and filled with life. So I try, as much as I can, to keep that inner child alive.

And he likes to fly, to be a dreamer. Thus, I just could not let this adorable batwing jumpsuit (here) slip through my hands. You know why? Because I like to imagine I`m a superhero at times, it`s one of the things I`ve always dreamed about since I was just a little girl. The jumpsuit caught my eye right off the start and I didn`t look for anything else. Still, I`m sure you girls can find lots and lots of beautiful jumpsuits here.

Hope you like this piece as much as I do and that this post brightness up your weekend! 🙂

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies6

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies12

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies14

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies4

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies7

signaturebymm_batwing_jumpsuit_choies10

Ce purtam/ What was I wearing

Salopeta vaporoasa/ Batwing sleeve jumpsuit Choies (aici/here)

Pantofi cu imprimeu/ Animal print leather shoes Corso Como

Ghiozdan/ Backpack New Look

Colier/ Necklace Mango

Love,

Cori M.

6 gânduri despre „Superhero jumpsuit

  1. Te prinde de minune stilul acesta mai „zburdalnic”, iar salopeta arata foarte bine pe tine (mai ales la spate caugh caugh).
    Nu stiu de ce, dar daca as purta-o cred ca m-as impiedica :))

    • Lore, esti tare simpatica :)). Nici nu stii cat ma bucura comentariul tau, caci nu am avut un feedback foarte bun in ceea ce o priveste. Dar mie imi place foarte tare, mi se pare speciala si usor amuzanta :P. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase! P.S. Sigur nu te-ai impiedica, e super fluida si aproape ca nu simti ca o ai pe tine :))

Lasă un răspuns

