Jumpsuits are Autumn appropriate

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann7

Desi nu imi place, trebuie sa recunosc faptul ca toamna pare sa fie din ce in ce mai prezenta zilele acestea. Poate ca era cazul, insa eu inca ma visez la mare, pe plaja, savurand un cocktail, nicidecum ascunsa in straturi interminabile de haine. Stiu, vara abia s-a terminat, ce tot visez atat la zile cu soare?!

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann2

Nu ma intelegeti gresit, iubesc si outfiturile dedicate zilelor de toamna sau de iarna, imi place ca poti experimenta cu mai multe texturi si lungimi, insa frigul este una dintre marile mele slabiciuni. In plus, pe o vreme ca cea de astazi, cand nu este nici prea cald, dar nici foarte frig, este o adevarata provocare sa poti alcatui o tinuta potrivita. Dar eu am gasit solutia perfecta pentru a imbina piese vestimentare care merg perfect vara (anotimpul meu preferat), dar si toamna tarziu. Am fost fascinata de salopeta cu aplicatii de la Zara imediat ce am zarit-o pe Kurtmann.ro (stiti voi, unul dintre site-urile pe care eu si Mada le iubim) si chiar m-am gandit ca vremea ar putea sa imi dea batai de cap. Dar totul are o rezolvare, asa ca sacoul alb din in de la Mango s-a potrivit ca o manusa. Trebuie sa recunosc, nu ma asteptam ca salopeta sa se aseze atat de bine si acum imi pare rau ca a trecut vara, iar eu nu am gasit-o mai devreme. Dar chiar si acum este o piesa care isi merita locul in dressing, nu se stie cand apare sansa de a merge la un cocktail party 😛

Sper sa aveti o zi frumoasa, in ciuda norilor de pe cer! Va pup 🙂

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann10

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann8

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann6

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann4

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann11

English version

As much as I hate it the cold autumn days are really here. I know it was about time but I can`t help dreaming of sunbathing on the beach while drinking a cocktail. Don`t get me wrong, I like cold days outfits, I think autumn really lets you play with colors, shapes and textures but the cold is one of my biggest weaknesses. Plus, building an appropriate outfit for this kind of weather can be very difficult.

But there is always a solution to every problem and I think I found the perfect look for in-between seasons. I was fascinated by this Zara blue jumpsuit I found on Kurtmann.ro (you know, it`s one of our favorite online stores). At first, I thought the weather will get the best of me but fortunately a Mango white blazer was all I needed to pull of the beautiful jumpsuit. I have to admit I never thought the jumpsuit will fit so well and now I`m sad I didn`t find it a couple of months ago.

Hope you`re having a great day so far! 🙂

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann1

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann5

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann9

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann3

signaturebymm_salopeta_zara_kurtmann12

Ce purtam/ What was I wearing

Salopeta/ Jumpsuit Zara via Kurtmann.ro

Sacou/ White blazer Mango

Sandale/ Leather silver sandals Bershka

Plic/ Clutch Zara

Cercei/ Earrings Six

Love, 

Cori M. 

10 gânduri despre „Jumpsuits are Autumn appropriate

  1. Esti atat de draguta atunci cand zambesti! Toata fizionomia ti se schimba! Mi-ar placea sa zambesti in toate fotografiile. P.S. Imi place tare mult articolul asta. Outfit-ul te avantajeaza din toate punctele de vedere.

    • Andreea, esti foarte draguta, ca intotdeauna! ❤ Ma bucur mult sa aud ca iti place postarea asta, e tare frumos sa aud lucru acesta! 🙂 Mi s-a mai spus ca ar fi bine sa zambesc mai des, dar inca nu ma simt 100% confortabil in fata aparatului, desi fac asta de mai bine de un an :P. Dar incerc sa fiu mai "happy" si in poze, caci eu chiar asa sunt in realitate :P. Nu imi iese mereu, dar cred ca incet, incet ma indrept pe drumul cel bun. Te pup si iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase si pentru incurajari! :*

    • Haha, multumesc Ruxandra! :)) Si mie imi plac sandalele super mult, chiar ma gandesc uneori ca abuzez de ele. Atat de mult mi-au placut cand le-am vazut in magazin incat am zis ca trebuie sa intru in nr. 38 (eu port 39-40) :)). Am avut mare noroc, sunt dintr-o piele super moale <3. Te pup

Lasă un răspuns

