Cum iti ingrijesti parul atunci cand folosesti ondulatorul?

dsc_0025ed-001Nu stiu cum sunteti voi, dar cand vine vorba de podoaba capilara, eu sunt extrem de atenta. Aleg cu grija produsele pe care le folosesc tocmai pentru a-mi proteja parul extrem de expus: il vopsesc lunar (l-am deschis, de la negru am ajuns la blond), iar zilnic ma joc cu placa sau cu ondulatorul. Astfel, parul meu necesita o ingrijire suplimentara si produse de calitate. Am primit numeroase intrebari de la voi referitoare la modul in care imi ingrijesc parul, asa ca astazi am deci s sa va povestesc mai multe despre ingrijirea parului atunci cand folositi ondulatorul.

Indiferent daca optezi pentru un look rebel, unul romantic sau unul cat se poate de casual, buclele sunt alegerea ideala. Nu vorbim despre cele care ne duc cu gandul la evenimente pompoase, acele bucle stranse (`sarmaleute` obisnuiam sa le spun) care nu isi au locul in trendurile actuale, ci vorbim despre cele lejere, pe care fiecare dintre voi le poate realiza acasa, avand nevoie doar de cateva lucruri esentiale pentru o coafura impecabila si un par sanatos pe termen lung.

O sa va povestesc mai multe despre rutina mea de ingrijire a parului atunci cand aleg sa imi fac bucle.

  1. Un prim lucru esential este reprezentat de trio-ul sampon-balsam-masca. Eu folosesc un sampon pentru par vopsit care sa ajute la regenerarea acestuia, iar in loc de balsam folosesc la fiecare spalare masca. De ceva timp, am ales una cu keratina si proteine din lapte care imi lasa parul foarte moale si ii confera stralucire, desi eu am avut dintotdeauna parul ondulat cu firul gros, deci niciodata nu a fost prea moale. Daca aveti parul normal, va recomand sa folositi balsam la fiecare spalare, iar o data la doua spalari masca.
  1. Dupa spalare urmeaza uscarea. Eu evit cat de des pot uscatorul de par, dar cand sunt nevoita sa o fac, utilizez inainte o protectie termica.
  1. Cum parul meu natural nu este tocmai intins, il pregatesc inainte pentru ondulare, utilizand placa de intins mai ales la radacina. Atentie, cand folositi placa sau ondulatorul, parul trebuie sa fie perfect uscat. Din nou intervine protectia termica, nu uitati de ea, trebuie aplicata intotdeauna inainte sa folositi placa sau ondulatorul.
  1. Dupa acesti pasi simpli, urmeaza ondularea propriu-zisa unde, asa cum banuiti, ondulatorul este personajul principal, el este cel care decide ce fel de par vom avea in viitor: sanatos sau deteriorat. Inainte de ondulare eu aplic pe par intotdeauna un ulei hidratant. Cand achizionati un astfel de produs, trebuie neaparat sa fiti atente la urmatoarele aspecte:
  • Reglarea temperaturii – ondulatorul ideal trebuie sa permita reglarea temperaturii, astfel incat sa o alegi pe cea potrivita pentru firul tau de par, dar si pentru tipul de bucle dorite (bucle lejere – temperatura scazuta, bucle stranse care sa reziste mai mult – temperatura ridicata)
  • Sa aiba firul suficient de lung astfel incat sa nu fii nevoita sa stai lipita de priza.
  • Iar daca are si un buton care sa anunte cand bucla este gata, astfel incat sa nu tii ondulatorul pe par mai mult decat este nevoie, atunci vorbim despre unul de vis, asa cum este ondulatorul Philips. Mai mult de atat, are si un invelis moale pentru evitarea arderii instantanee a mainilor si a parului. Ondulatorul de vis, nu-i asa? 😀

Iar daca tot vorbim despre produse de ingrijire a parului de inalta calitate, AICI puteti gasi o varietate de produse, de la placi de intins parul la uscatoare si ondulatoare.

Aceasta este rutina mea de ondulare a parului. De cele mai multe ori, aplic fixativ doar pe firele rebele, mai scurte, nu si pe bucle, fiindca imi place ca parul sa aiba un aspect natural. Sper sa va ajute si sa ramaneti cu ce este mai important, cu „ingredientele-cheie” pentru un par sanatos: protectie termica, ulei hidratant si un ondulator care sa va protejeze firul de par!

Voi aveti „ingrediente-cheie” pentru bucle perfecte si un par sanatos?

Cu drag,

Mada M.

Lasă un răspuns

