DA sau BA pentru manichiura realizata acasa?

manichiura_acasa_signaturebymmMainile ingrijite si o manichiura impecabila reprezinta un adevarat simbol al feminitatii, al elegantei si, din punctul meu de vedere, un simbol al perfectiunii. Nimic nu este mai inestetic decat unghiile cu oja pe alocuri, dar, din pacate, putine sunt cele care reusesc sa se bucure de unghii perfecte, care nu se rup si de pe care oja pare sa nu sara niciodata.

Tot timpul am avut impresia ca singurele persoane care au o manichiura impecabila sunt cele care apeleaza la profesionisti, mergand la salon. Asa s-a spulberat visul meu de a avea o manichiura si o pedichiura impecabile, deoarece nu sunt adepta unor astfel de servicii in saloane, fiind dintotdeauna speriata de faptul ca exista o probabilitate, fie ea si de 0,01%, ca ustensilele sa nu fie sterilizate corespunzator. Sper ca nu sunt singura care traieste cu aceasta teama permanenta 😀

Cum ideea de a merge la salon nu mi-a suras niciodata, am incercat tot timpul sa imi imbunatatesc ritualul de ingrijire a mainilor si sa ma documentez mai mult cu privire la acest lucru. Nu sunt nicidecum vreun guru in aceasta arta, dar de-a lungul timpului, experimentand, am invatat cateva lucruri care au devenit reguli de aur pentru o manichiura cat de cat reusita. Deci cum facem sa avem mereu o manichiura perfecta, dar fara sa mergem la salon?

In primul rand, inainte de a incepe sa ne facem manichiura, trebuie ca unghiile sa fie perfect curatate, sa nu existe urme ale manichiurii precedente. Daca aveti unghiile moi, inainte de a aplica un strat de oja puteti face un tratament simplu, dar cu rezultate minunate in timp: tineti unghiile in zeama de la o lamaie cel putin 10 minute, veti observa schimbarea intr-un timp relativ scurt, nu mai vorbim despre beneficiile lamaii asupra pielii. Indiferent daca optati sau nu pentru oja, este important sa nu uitati de cuticule. Inmuiate in apa calda sau hidratate cu ser special, cuticulele nu trebuie taiate niciodata (au rolul de a proteja unghiile impotriva bacteriilor), ci impinse cu un betisor de lemn. De aici lucrurile sunt simple, daca decideti sa aplicati oja, nu uitati de un lac protector inainte pentru a evita patarea unghiei, daca optati pentru unghii naturale, un lac simplu este ideal.

Eu aplic si inainte si dupa stratul de oja (dupa cele doua cand este cazul) un lac protector, iar asa manichiura rezista mult mai mult decat atunci cand nu utilizam lac inainte si dupa. Cu toate acestea, adesea mi-as dori sa reziste mai mult, sa nu fiu nevoita sa o refac saptamanal, dar indiferent de oja, de pretul acesteia, m-am lovit de aceasta problema.

Astfel, nu este de mirare ca a inceput sa imi surada ideea de oja semipermanenta aplicata acasa, ale carei avantaje sunt incredibile: rezista pana la 3 saptamani, nu afecteaza deloc unghiile, ci le intareste, iar indepartarea ojei nu cauzeaza subtierea unghiilor sau exfolierea acesteia. Iar procesul pare destul de usor de pus in aplicare, fiind nevoie doar de rabdare, o lampa UV si oja semipermanenta, pe ultimele le gasiti in numeroase variante la Nail Shop, un magazin online specializat. Voi ati incercat pana acum oja semipermanenta?

Iar daca sunteti mai curajoase si va doriti unghii mai lungi, puteti incerca aplicarea de unghii false, gasiti aici tot ce va trebuie. Desi nu sunt adepta unghiilor false, le admir pe cele frumos aplicate si cu un aspect decent, iar cele puse acasa par o varianta mai buna decat cea de la salon, unde unghiile sunt subtiate destul de mult.

Voi cum preferati sa va faceti manichiura, la salon sau acasa?

Foto: wallpaperscraft.ro

Cu drag,

Mada M.

2 gânduri despre „DA sau BA pentru manichiura realizata acasa?

  1. Cu siguranta acasa , din aceleasi motive spuse de tine .
    Nu imi plac unghiile false dar nici unghiile foarte lungi 🙂
    Nu am incercat inca oja semipermanenta , dar daca o incerci poate ne povestesti si noua. Te pup un weekend frumos sa ai .

    • Ce mă bucur sa aud ca nu sunt singura care gândește așa, Ana! Eu admir mereu unghiile false frumos realizate, dar nu mă văd cu așa ceva, nu mi se potrivesc deloc 😀 Mă bate gândul sa îmi iau ustensilele de care am nevoie și sa o încerc. Dacă o voi face, revin cu impresii. Sa ai un weekend frumos! Eu mi-l voi petrece mai mult pe la Târgul de Frumusețe de la Romexpo, dacă ești din București trebuie neapărat sa treci pe acolo! Te pup

Lasă un răspuns

