THE Maxi Brown Dress

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress8

Probabil ca v-am innebunit cu postarile in care ma tot plang de venirea amenintatoare a toamnei, dar chiar nu imi pot infrana sentimentul de dezacord total intre modul in care simt ca ar trebui sa arate fiecare zi din an si vremea din ultima perioada.  Frigul, cerul intunecat si vantul care a trecut de mult de stadiul de adiere pur si simplu imi taie elanul si nu pot sa nu recunosc faptul ca primavara si vara imi mentin mereu spiritul treaz. Cred ca daca as putea as fi asemeni unui urs – as intra in hibernare odata ce am simtit primul semn de venire a toamnei. 😛

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress9

Probabil ca o rochie vaporoasa nu pare a fi cea mai buna alegere pentru o zi de toamna, avand in vedere mica introducere de mai sus si chiar si eu m-am temut ca aceasta superba rochie maxi (aici), comandata cand inca ne mai bucuram de zile cu soare, ma va trimite direct in pat (cu febra si tot tacamul). Dar, cu toate ca materialul din care este facuta e destul de subtire (dar atat, atat de placut la atingere), chiar nu am simtit frigul de la primele ore ale diminetii si nu imi vine sa cred cat de inspirata am fost in alegerea nuantei. Mi se pare ca se potriveste de minune cu sezonul de toamna, iar vesta din material de blug de la Mango evidentiaza si mai mult aceasta „potriveala”. 🙂

Tind sa cred ca rochiile maxi inca vor mai face parte din look-urile mele si in continuare, cel putin pana cand vom avea parte de primul strat de zapada. Mi se par niste piese vestimentare foarte versatile, care dau o nota de eleganta indiferent de modul in care sunt accesorizate. Daca si voi aveti in plan sa mai purtati astfel de rochii, va invit sa trageti putin cu ochiul pe acest site, gasiti multe modele ideale pentru toamna, la mai putin de 25$. 😛

P.S. Sper ca va plac ratustele din fundalul imaginilor. Mie mi se pare ca un peisaj mai „de toamna” ca asta nici nu se putea, chit ca frunzele copacilor inca sunt verzi. 😛

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress11

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress1

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress6

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress7

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress3

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress14

English version

You already know I hate everything that has to do with the cold season (except for fluffy clothes and layered outfits of course). So, being such a summer lover, you must probably realize I don`t like the sad days of autumn and winter. Funny thing because in these pictures I`m wearing a maxi dress (here) that, at a first look, it may seem more suitable for warmer days not like the one I thought it would be perfect for this shooting.

Well, although I discovered maxi dresses a while ago I didn`t realize until now how suitable they are even for my worst nightmare – the cold windy days when I almost feel like I`m about to levitate at each step. Maxi dresses can be a perfect choice for autumn or winter, you can choose to wear them with a jeans vest, like I did or you can mix them up with loose sweaters or leather jackets.  🙂 And if you go for a autumn or a winter color (as I luckely did) you got yourself a look that makes you stand out from the crowd.

And if you`re a maxi dress fan like me you can check out this amazing website (here) where they have lots and lots of beautiful dresses for under just 25$. 😛

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress17

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress16

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress2

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress5

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress15

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress13

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress10

signaturebymm_shein_brown_maxi_dress12

Ce purtam/ What was I wearing

Rochie/ Maxi brown dress Shein (aici/here)

Vesta de blugi/ Jeans vest Mango

Palarie/ Grey hat C&A

Bocanci din piele/ Leather grey boots Humanic

Geanta/ Leather bag no name

Love,

Cori M.

6 gânduri despre „THE Maxi Brown Dress

  1. Initial am crezut ca ai fusta cand am vazut poza pe FB 🙂 E super draguta si ca rochie, dar tot mai mult cred ca imi place ca fusta :))
    Si pe mine ma intristeaza venirea toamnei, parca si vad ca intr-o luna incepe si ninsoarea 😦
    Dar sa nu ne amaram cu asta. Deocamdata iti urez weekend superb! Te pup! :*

    • Cris, se pare ca vremea te-a ascultat si chiar avem un weekend suuuper frumos! ❤ Sa mai ai premonitii din astea frumoase! 😛
      Ma bucur tare ca-ti place rochita. Uite, la ideea de fusta nu m-am gandit, dar sigur vine bine si cu un pulovar mai lung peste cand e mai frig afara. Mi-ai dat o idee super buna :)). Te puuup

Lasă un răspuns

