Grey is a happy colour

DSC_0568

Vara asta a fost una a noutatilor pentru mine. A fost prima care nu m-a gasit cu gandul la admitere, ci chiar a insemnat finalul multor ani de studiu, a fost cea in care am mers pentru intaia oara pe un circuit de viteza (si da, am condus), cea in care am invatat ca iubirea nu se simte doar cand esti aproape de cineva, ci mai cu seama la distanta si prima vara in care am readus cu adevarat culoarea in viata mea. Sa va spun la ce ma refer prin culoare – la cea pe care o lasam sa ne invaluie de fiecare data cand cream un outfit. Evident, din mica mea destainuire nu putea sa lipseasca capitolul legat de haine si stiu ca imi intelegeti aceasta optiune, altfel nu ne-ati sprijini mereu atat de frumos. 😛

DSC_0222

Mult timp am fost adepta culorilor inchise, neutre, nu stiu clar din ce motiv – poate ca mi s-a parut ca am exagerat in copilarie (nu-mi aduc aminte sa am vreo poza in care sa nu port toate culorile de pe pamant, in aceeasi tinuta 😛 ). Cert este ca vara asta am redescoperit nuantele puternice fie ca am purtat rochii, fuste sau salopete si este un lucru care as vrea sa ma tina si de acum inainte. Totusi, mai am si eu mici scapari. Chiar de curand mi s-a intamplat ca din toata marea de culori puternice de pe acest site (aici) eu sa aleg o piesa gri. Desigur, este vorba despre aceasta minunatie de palton (aici). Cel mai mult m-au atras taieturile interesante si materialul perfect pentru o toamna cu temperaturi ridicate, cred ca asta m-a facut sa mi-l doresc indiferent de cat de „stearsa” mi s-a parut nuanta.

Stiu ca, per total, tinuta este putin cam sobra, dar am gasit acum putin timp cureaua asta cu tinte de la Zara (Aici) si mi-am zis ca ar fi perfecta pentru a scoate outfitul din nota aceea prea serioasa. Imi doream de mult un astfel de accesoriu, l-am cautat indelung, caci trebuia sa fie o curea stralucitoare, dar cuminte, cu multe aplicatii, dar nu in mod exagerat. Ce bine ca cei de la Brand Circus stiu sa aduca pe site-ul lor numai comori. 😛

P.S. V-am pregatit o postare cu multa, multa culoare pentru zilele urmatoare. Sa vedeti acolo cat optimism intr-un singur look! 😛 In dressing-ul vostru ce culori predomina? Cele neutre sau cele tari? 🙂

DSC_0354

DSC_0658

DSC_0553

DSC_0397

DSC_0625

DSC_0078

English version

Fortunately this summer I learnt to embrace colours once again. It was a first for me in such a long time regarding this aspect. Somehow, over the last ten years  maybe I mostly wore outfits in dark or neutral colours – can`t really say why but it might have something to do with the fact that when I was little my mom used to dress me up in a bunch of colors, at once. 😛 But in the last few months my outfits got a lot brighter and I intend to keep it that way. 🙂

However, I do have my moments, like the one I had when I wanted to choose a coat from this fabulous online store (here). There were lots and lots of colourful pieces but I ended up in deciding for this grey coat (here). I have to say I regret nothing because it`s simply beautiful, I love the cuts and the material is perfect for a sunny Autumn like the one we are having these days. 🙂

Still, I am preparing a very colourful look for you. It`s going to be up on the blog by the end of this week. 🙂 Stay tuned!

DSC_0599

DSC_0489

DSC_0562

DSC_0604

DSC_0520

DSC_0615

Ce purtam/ What was I wearing

Palton/ Coat Romwe (aici/here)

Curea cu tinte/ Studded belt Zara via Brand Circus (aici/here)

Fusta/ Skirt Zara

Vesta/ Vest (aici)

Botine din piele/ Leather boots Kammi

Geanta/ Bag Tally Wijl

Bratara/ Charm bracelet Soufeel

Love, 

Cori M.

4 gânduri despre „Grey is a happy colour

  1. Cureaua este adorabila , se potriveste perfect cu tinuta .
    In dressingul meu predomina culorile tari, iubesc tot ce este colorat 🙂 dar in limita bunului simt . Chiar zilele trecute am purtat o fusta gri skater luata anul trecut din New Yorker si-mi e tare draga 🙂 in concluzie port si culori neutre.

    • Multumeeesc, Ana! Ce ma bucur ca iti place si tie cureaua cu tine, chiar visam de mult timp la una :)). Sa stii ca eu cred ca sunt exact opusul – cred ca am foarte multe lucruri in culori neutre si mai putine foarte colorate :)). Dar incerc sa lucrez la capitolul asta. 😛 Te pup

Lasă un răspuns

