Life in pink…with a touch of black

DSC_1066

Postarea trecuta (aici) v-am „amenintat” cu o maaare de fericire la sfarsit de saptamana. Va spuneam ca am pregatit o postare cu mult optimism. Si cum putea fi altfel cand weekend-ul este atat de aproape?! Nici nu imi vine sa cred ca timpul trece atat de repede si ca acum aproape o saptamana abia faceam aceste poze. Deja imi e dor de soarele acelei zile si cu tristete ma gandesc la faptul ca nu voi mai avea sansa sa fiu atat de „varatica” prea curand. 😦
Daaaar, sa nu dam o nota negativa acestei postari, caci este despre bucurie, despre mult roz si liniste. De mult imi doream sa postez o tinuta „all denim”. Ei bine, nu sunt eu imbracata in totalitate in piese din blug, dar mi se pare ca aceasta nuanta de bleu si rozul acestei camasi in carouri merg de minune impreuna. 😛

DSC_0978

Camasa am gasit-o pe Kurtmann.ro si am adorat-o din prima clipa. Este destul de lunguta, deci poate fi purtata si ca o mini-jacheta, dar nu am incercat deloc vara asta ceva legat in talie si am zis ca nici nu voi gasi o ocazie mai buna.
Cireasa de pe tort a fost perechea de ghete. Par banale, dar au un model tare interesant – au fermoare in ambele parti ale gleznei, asa ca sunt foarte usor de incaltat. Pe mine ma strang putin, dar nu exista pereche de pantofi in lumea asta care sa nu ma bata la inceput. Am invatat sa traiesc cu asta. 😛 Ghetele nu sunt in stoc acum, dar AICI au foarte multe modele superbe si la preturi mici, mici de tot. 🙂

Sper sa va placa outfit-ul de azi si sa va introduca in starea de weekend! Meritam sa avem unul de poveste. 🙂

DSC_0861

DSC_0970

DSC_0946

DSC_0865

DSC_1011

DSC_1032
English version

I was telling you the other day (here) about how happy this post is going to be. I think I delivered just that – the blue/pink combo is enough to bring a smile on anyone’s face.
I totally fell in love with this pink shirt from the start. I always wanted one and I’m so happy it has some length so that I can wear it even when it’s cold outside. I chose to tie it up because I thought it would look best with the high waist jeans but it suits all kind of outfits and cuts, I`m sure. 🙂

The icing on the cake for me were the boots. At first I thought they might be too simple but at a closer look I found out they have zippers on both sides so they’re very comfy to put on. Also, the length is perfect for any kind of piece you can think of – shorts, skirts, jeans and any pair of pants you have in your dressing. They`re not available on the website right now but you can find lots of beautiful boots, at fair prices, HERE.

Hope this post brings a smile on your faces! 🙂

DSC_1019

DSC_0980

DSC_0940

DSC_0955

DSC_0871

DSC_1056

DSC_0937

DSC_0883

Ce purtam/ What was I wearing

Camasa roz/ Pink shirt Pimkie via Kurtmann.ro (aici/here)

Tricou roz/ Pink crop top Zara via Kurtmann.ro (aici/here)

Geaca din blug/ Denim jacket New Look

Blugi/ Jeans Bershka

Geanta/ Bag H&M

Ochelari de soare/ Sunnies New Yorker

Ghete/ Boots Shein (aici/here)

Love, 

Cori M. 

6 gânduri despre „Life in pink…with a touch of black

    • Haha! Ce ma bucur ca-ti place, Mihaela! Ai sumarizat perfect esenta tinutei, chiar ma faci foarte fericita spunand atatea cuvinte dragute! Cred ca ai putea sa iti iei una similara fara regrete, e super placuta la purtat, chiar m-a surprins. Am vazut ca mai sunt unele pe site in acelasi gen, deci eu spun sa nu mai stai pe ganduri :)). Te pup

Lasă un răspuns

