Lavender Fluffy Sweater Mood

signaturebymm_romwe_purple_sweater

Sunt lucruri, persoane, locuri pe care le iubesti din prima clipa si sunt acelea pe care inveti sa le indragesti cu timpul. Le-am dat mereu batai de cap celor dragi in toti anii acestia, caci tocmai cand se obisnuiesc cu pasiunea mea pentru un fel de mancare, un fruct, o culoare sau o activitate subconstientul meu decide ca a venit vremea sa mai facem o schimbare. 😛 Culoarea este exemplul perfect pentru mine. Acum doi sau trei ani culoarea lavandei cu siguranta iesea din discutie atunci cand ma gandeam ca imi mai trebuie o geanta, o rochie, o pereche de pantofi sau o bluza. Nu ca nu mi-ar fi placut, din contra, mirosul si culoarea lavandei sunt printre preferatele mele, dar intotdeauna mi-am imaginat ca nu este pentru mine. Acum nu ma mai satur de ea. 🙂

signaturebymm_romwe_purple_sweater11

Asa ca, un pulover lila (aici), care mai este si pufos chiar nu putea sa lipseasca din colectia mea (care se coloreaza pe zi ce trece, din fericire). Trebuie sa ii multumesc Andreei insa pentru aceasta comoara movalie, caci acum ceva timp pe ea am vazut-o imbracata in marea asta de lavanda. Atat de mult mi-a placut culoarea si atat de bine ii venea ca nu am putut rezista tentatiei de a face o comanda. Este unul dintre puloverele mele preferate acum, l-as purta non-stop si sunt sigura ca iarna asta voi abuza de el. 🙂

Daca inca nu ati inceput vanatoarea de haine pentru iarna puteti sa aruncati un ochi pe acest site (aici), au foarte multe pulovere pufoase la preturi super bune. Al meu este putin mai mult de 21$, dar gasiti o multime de modele la mai putin de 15$.

Voi pentru ce culori ati inceput sa faceti o mica obsesie in ultima vreme? 🙂

signaturebymm_romwe_purple_sweater7

signaturebymm_romwe_purple_sweater16

signaturebymm_romwe_purple_sweater4

signaturebymm_romwe_purple_sweater2

signaturebymm_romwe_purple_sweater1

signaturebymm_romwe_purple_sweater5

signaturebymm_romwe_purple_sweater9

English version

There are things, places, people you love from the get go and there are some you learn to like as you grow up. I`ve always had that problem, that`s why my loved ones never know exactly what I like most. Colours are just one example. As I grew up I started wearing neutrals more and more and I kept saying to myself that bright, bold colours don`t suit me that well. But from time to time people change and I`m happy I`m one of those who are not scared of trying new things.

This lavander like sweater (here) is one of my new experiments, let`s put it like that. I was pretty concerned the colour won`t suit me but I`m so so happy I ordered it. It`s adorable, so fluffy and comfy and I can`t believe I didn`t discover it sooner. It`s so versatile and perfect for the cold weather that`s about to settle in Romania.

So, if you haven`t gone shopping for winter clothes yet you could take a peek on this fab website (here). There are lots of beautiful coloured and fluffy sweaters out there and a at a very fair price. Mine was just 21$.

Hope you like it as much as I do! 🙂

signaturebymm_romwe_purple_sweater14

signaturebymm_romwe_purple_sweater13

signaturebymm_romwe_purple_sweater8

signaturebymm_romwe_purple_sweater3

signaturebymm_romwe_purple_sweater15

signaturebymm_romwe_purple_sweater6

signaturebymm_romwe_purple_sweater12

signaturebymm_romwe_purple_sweater10

Ce purtam/ What was I wearing

Pulover mov/ Lavander like fluffy sweater Romwe (aici/here)

Dress/ Rochie Zara

Dresuri/ Tights Penti

Ghete/ Boots H&M

Bratara/ Charm bracelet Soufeel

Geanta/ Lavander like bag Luna Style

Palarie/ Kitten hat no name

Love, 

Cori M. 

10 gânduri despre „Lavender Fluffy Sweater Mood

    • Hihi, si eu adooor culoarea asta! Imi pare rau doar ca am descoperit-o asa tarziu :(. Dar recuperez eu :)). Sper sa gasesti curand un palton in culoarea asta, si eu mi-as dori. Daca dai de unul please let me know! :)) Te pup

  1. E culoarea mea preferata !! Daca s-ar putea as purta zilnic aceasta culoare 🙂
    E superb puloverul, din pacate nu mai e pe stoc…am sa-l urmaresc !
    Mi-ai facut pofta de el :))

Lasă un răspuns

