Colour Block. School Day OOTD

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan16

Mai e putin si vine iarna, vin sarbatorile, vinul fiert cu anason, cadourile, alergatura prin magazine si hainele cu motive de Craciun. Ah, si sesiunea, da! Stai asa, care sesiune? Aaa, da, va fi prima sarbatoare de iarna cand nu imi voi face griji pentru examenele care ma asteapta in primele saptamani din an. Nu-mi vine sa cred ca a trecut si capitolul din viata mea intitulat scoala, in mare parte pentru ca mi-a placut tare mult. Mereu mi-a placut sa invat, sa aflu lucruri noi, sa stiu mai multe, dar abia asteptam sa spun ca sunt absolventa, caci parca se cerea o pauza de la atatia ani de studiu. Insa nici acum nu mi-e asa de bine, caci mi-e dor de clasele inghesuite, de profesori, de colegi si de micile momente de relaxare dintre cursuri. 😦 Si cum deocamdata nu pot sa mai retraiesc momentele acelea, incerc sa-mi alin dorul cum stiu eu mai bine – cu o tinuta perfecta pentru o zi petrecuta la facultate. 🙂

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan

Cred ca am visat la o camasa luuunga, luuunga in carouri ani la rand. Nu ma intrebati de ce nu am cumparat una pana acum, caci nu stiu care e motivul, cred ca mi-am spus doar ca nu e o investitie absolut necesara. Ei, dar cum sa nu cedez eu cand gasesc un model ca asta de la Stradivarius, exact cum imi doream, la 45 de lei? Pe Brand Circus o gasiti inca pe stoc (ar fi bine sa va grabiti, caci se da ca painea calda) si daca nu o mai prindeti mai sunt cateva modele similare la preturi super bune aici. 🙂 Tare mult mi-as fi dorit sa o port descheiata ca sa o las sa „zburde” in voie, dar mi-e ca deja avem parte de o toamna tarzie, friguroasa, asa ca nu puteam sa nu profit de cardiganul acesta fin si „fericit” (aici) pe care l-am comandat cand inca era cald. Hihi, simteam eu o „disturbance in the force”, in plus, verdele lamaie m-a atras ca un magnet, este una dintre culorile mele preferate, caci mereu imi aduce putina vara in suflet, chiar si cand termometrele arata grade cu minus. 😛

Ce spuneti? Este o tinuta potrivita pentru o zi de facultate? Voi unde ati purta-o? 🙂

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan2

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan9

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan6

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan13

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan12

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan14

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan11

English version

I can`t believe two months have passed since autumn has officially started. Most of all, I can`t believe I`m not in school anymore, worrying about exams and degrees. It feels really funny because, on the one hand, I`m happy I have more time to spare, to do other thing, plus I kinda` needed a break from learning. On the other hand, I miss it a lot, I miss the teachers, finiding out new things and also my colleagues. But since I can`t get back in school right away I must find other ways to „transport” myself into that school mood again. 🙂

My answer is simple – a colourful layered outfit. I fell in love with this navy-yellow cardigan (here) right away. I love the way these two colours complete each other, the cardigan is so soft, so fluffy I`d wear it all the time. 🙂 And there are lots and lots of fluffy and colourful cardigans on this website (here) at very good prices. Mine was just 25$. Heck of a deal, right? 🙂 And it gets even better. The gingham shirt was just 11$ on brandcircus.ro.

Would you wear this outfit at school? 🙂

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan1

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan4

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan7

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan15

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan3

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan5

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan8

signaturebymm_romwe_navy_yellow_cardigan10

Ce purtam/ What was I wearing

Cardigan/ Navy-yellow cardigan Romwe (aici/here)

Camasa in carouri/ Gingham shirt Stradivarius via Brand Circus (aici/here)

Jeans cu talie inalta/ Jeans Replay

Pantofi sport/ Shoes Converse

Geanta/ Bag Accessorize

Ceas/ Watch Casio (elefant.ro)

Love,

Cori M.

4 gânduri despre „Colour Block. School Day OOTD

  1. Mi l-as lua si eu, cardiganul, insa are la bust de la 90 cm in sus si l-as fi vrut mai fit, doar sa fie croit mai micut decat dimensiunile date ca sa am si eu o sansa. ;))
    Imi place si camasa, asa lejera, iti vine fain tinuta, imi place si as purta-o adesea in timpul liber.
    Pupici

    • Ma bucura tare sa aud ca-ti place tinuta, eu m-am simtit super bine in ea. Cardiganul mi se pare genial. Sa stii ca nu e chiar largut, e mai fit, dar s-ar putea sa-ti fie putin maricel 😯. Mie imi plac hainele largi, deci nu as avea o problema cu asta :)). Te pup, Mihaela ❤

Lasă un răspuns

