The Grey Faux Fur Coat

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein11

Nu imi place frigul, deloc. Desi ador layering-ul si materialele pufoase, mereu ma vad undeva pe o plaja sau pe un yacht, imbratisand razele calde cu cea mai mare pofta. Nici nu vreti sa stiti cum ma trec fiorii cand ma gandesc la lunile ce urmeaza, iar singura mea alinare este data de spiritul Craciunului si de momentele in care alunec lin cu schiurile pe stratul de zapada al muntelui. 😛 Ce sa fac? Sunt rac si vara imi e deja in ADN.
Bine ca pentru oameni ca mine s-au inventat hainele pufoase, pulovere, jachete, paltoane…le-as pune pe toate pe mine daca s-ar putea :). Nu numai ca tin de cald, dar sunt si super comode. Cui nu i-ar placea sa se inveleasca intr-o maaare pufosenie? Pe principiul asta am mers si cand am comandat jacheta asta din blanita artificiala (aici). Imi place tare mult, este usor de purtat, foarte calduroasa si, da, este gri. Stiu ca am spus ca incep sa renunt la nuantele neutre, dar mi se pare ca are un aer diafan. In plus, una roz este deja in plan :D. Daca si voi sunteti in cautarea unei haine din blana artificiala (mereu artificiala, eu pe principiul acesta merg), gasiti pe acest website tot ce v-ar putea trece prin minte, de la unele albastru smarald pana la haine din blana artificiala multicolora. 🙂

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein9

M-am gandit initial sa integrez blanita intr-un outfit fancy, insa duminica (atunci cand am facut pozele) nu am avut parte de cea mai linistita zi. Asa ca, perechea mea preferata de jeans si o bluza puternic colorata au fost optiunea ideala pentru a scoate tinuta putin din anonimat si pentru a putea zburda in voie pe strazile din Micul Paris.

Sper sa fie un outfit pe placul vostru! 🙂

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein6

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein2

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein1

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein13

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein10

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein14

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein15

English version

No wonder I hate cold weather `cause I was born in the middle of the summer. Can`t really express how much I dread the winter months are ahead. The only things that are keeping me calm and hopefull isare the Christmas spirit and my eagerness to ski :). Of course, I do have my tricks for getting through cold, cold winter days. They`re called fluffy sweaters, jackets and coats. 😛

That`s why I never get sick of adding new faux fur coats in my dressing, just like this grey one (here). It`s so comfy and versatile, I just adore it and I`m sure I`ll wear it a lot this winter. Aaand, I have to admit a pink one is on my list as well, one can never have too many fluffy clothes :P. So, if you still haven`t  bought a faux fur coat (a must of this season) or you just want another one you can find plenty of colourful ones on Shein (here), one of the online stores I love most. 🙂

Hope you like the outfit! 🙂

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein8

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein17

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein7

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein3

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein5

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein12

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein4

signaturebymm_grey_faux_fur_coat_shein16

Ce purtam/ What was I wearing

Jacheta din blana artificiala/ Grey faux fur coat Shein (aici/here)

Bluza/ Blouse H&M

Pantaloni din denim/ Mom jeans Bershka

Curea/ Heart belt H&M

Bocanci din piele intoarsa/ Suede boots Gamloong (Humanic)

Geanta/ Leather bag no name

Love, 

Cori M. 

8 gânduri despre „The Grey Faux Fur Coat

  1. Va asemanati , precis nu sunteti surori ?:) Ma refer la Mada, nici ei nu-i place frigul, dar pana la urma cui ii place ? 🙂
    Eu sunt nascuta in noiembrie , scorpion. Totusi eu spun ca suntem foarte norocoase, pentru aceasta perioada vremea e superba ..parca e primavara.
    Imi place tinuta ta, in special curelusa .

    • Haha, nu suntem surori, dar cine se aseamana se aduna, nu asa se spune?! :mrgreen: Pentru tine e mai usor de suportat atunci. Adica, nu ai neaparat o problema, nu? Prietenul meu, spre exemplu, e nascut in ianuarie si iubeste frigul, lucru care-mi cam da batai de cap :)). Dar ai mare dreptate, perioada asta a fost neobisnuit de cald afara, pana si mie mi-a fost super cald, iar asta zice ceva :)). Ma bucur ca iti place, Ana! Si eu ador curelusa, mi-am dorit mult timp ceva in genul asta. Te pup 🙂

  2. Eu acum am vazut pufosenia ta 😀 A sosit si a mea si imi place tare mult. Nu ma asteptam sa fie asa calduroasa, avand in vedere ca pare subtirica.
    Te pup si iti sta super imbracata asa ❤

Lasă un răspuns

