Coat Of The Day. Pastels Trend Alert

signaturebymm_shein_light_blue_coat5

De la fuste la rochii, pulovere, paltoane si accesorii, sezonul de toamna-iarna 2015 aduce in prim-plan pastelurile. Desi ani la randul garderoba mea isi schimba culoarea odata cu trecerea dintr-un anotimp in altul, iar nuantele pastelate apareau in dressing abia primavara, microbul culorilor diafane se pare ca m-a acaparat cu adevarat in toamna asta. Nu stiu daca si voua vi se intampla la fel, dar ochii mei incep sa se uite tot mai mult dupa roz pudrat, galben pai sau bleu. Probabil ca si vremea inca prietenoasa e de vina sau poate ca vreau sa pastrez optimismul zilelor calde si pentru momentul in care primul strat de zapada se va aseza si la noi.

signaturebymm_shein_light_blue_coat

Cert este ca nu mai pot sa rezist pastelurilor si in special unei anumite nuante de bleu, fix cea pe care o are acest palton (aici). De cum l-am vazut pe site mi-am zis ca trebuie sa fie al meu, asa ca l-am pus repede, repede in cos ca sa nu cumva sa il pierd. De indata ce am dat „send” comenzii mi-l si imaginam purtat cu o mare de bleu, intr-o zi rece de toamna, la care trebuie sa recunosc ca a facut fata cu brio.

Tare norocoasa am fost sa gasesc si pulovarasul asta pastelat de la Stradivarius. Va vine sa credeti ca a costat doar 19 lei? Mie nu :P. L-am gasit pe Brand Circus (da, da, unul dintre site-urile care chiar au lucruri de calitate, de la branduri cunoscute si la preturi de genul asta) si sunt super incantata de el. Are aceeasi culoare ca cea a paltonului si este foarte calduros, desi nu pare :). Tot la ei am gasit si fusta in dungi, care e destul de banala la o prima vedere, dar odata imbracata mi se pare ca modeleaza corpul foarte frumos. Dungile sunt asezate in asa fel incat sa subtieze chiar zonele cu probleme (pe care stim toate sau, mai bine spus, majoritatea, ca incercam sa le ascundem in fel si chip) :P.

Ce spuneti, dragilor, sunt pastelurile potrivite si in sezonul rece? 🙂

signaturebymm_shein_light_blue_coat10

signaturebymm_shein_light_blue_coat13

signaturebymm_shein_light_blue_coat1

signaturebymm_shein_light_blue_coat9

signaturebymm_shein_light_blue_coat12

signaturebymm_shein_light_blue_coat11

signaturebymm_shein_light_blue_coat6

English version

We`ve all seen that pastels are not just spring or summer appropriate and that all the big fashion names have realeased collections this year  that have as main focus colours like soft pink, light blue or yellow. No wonder I`ve started loving them. In fact, when I`m in the hunt for a new dress, coat or hat for example I immediately think of pastels now. 🙂

So it`s no surprise I fell right away for this light blue coat (here). It`s really soft and can face bad weather for sure. I know it looks like it was pretty sunny the day I took the pictures but believe me it was very cold. 😛 The coat was just 32$ and the quality is amazing, I`m sure you can find other coats that look fab for even less money on this website. And guess what? Actually, my whole „almost all light blue outfit” was a bargain. The blouse was just 4,5 $ and the skirt was 12$. They`re both from Stradivarius, they are lovely, they fit perfectly and the materials are as good as it gets. I found them on this online store that has plenty of awesome deals for you girls. 🙂

Do you think pastels are the rock stars of this winter?

signaturebymm_shein_light_blue_coat2

signaturebymm_shein_light_blue_coat15

signaturebymm_shein_light_blue_coat17

signaturebymm_shein_light_blue_coat8

signaturebymm_shein_light_blue_coat7

signaturebymm_shein_light_blue_coat14

signaturebymm_shein_light_blue_coat3

signaturebymm_shein_light_blue_coat4

Ce purtam/ What was I wearing

Palton bleu/ Light Bleu Coat Shein (aici/here)

Pulover/ Light blue sweater Stradivarius via Brand Circus (aici/here)

Fusta in dungi/ Striped skirt Stradivarius via Brand Circus (aici/here)

Botine din piele/ Leather boots Kammi (Corso Como)

Geanta/ Light blue bag New Look

Love, 

Cori M. 

2 gânduri despre „Coat Of The Day. Pastels Trend Alert

  1. Am si eu acest pulover, dar pe rosu …tot de pe Brandircus l-am luat . Stii ca am urmarit puloverul pe romwe…si le-am lasat un mesaj . Mi-au spus ca e posibil sa
    nu-l mai primeasca, pentru ca ei tot timpul au marfa noua , deci mi-am luat gandul de la el :)Foarte frumos paltonul tau, ce marime e ? Eu as vrea unul verde mint sau lavanda .

    • Daaa, l-am vazut pe site si pe acela. Mie imi place foarte tare, nu ma asteptam sa fie asa fin :). Imi pare rau ca nu il mai aduc :(, dar poate ca daca ii mai intreaba si altcineva despre el se razgandesc. Daaar, te-ai uitat si pe alte site-uri de genul, poate il mai gasesti undeva?
      Paltonul e L, dar eu mereu imi iau haine usor mai mari decat marimile mele exacte, imi place sa respir in ele :)). Unul mint sau lavanda suna foarte bine, si mie mi-ar placea 😍. Am vazut cateva modele foarte frumoase si la Shein si la Rowe. 😙😙

Lasă un răspuns

