Tu stii ce imagine „vinzi” despre tine?

12239537_522498611231577_1668567629332441743_n

Te-ai gandit vreodata ce imagine isi contureaza oamenii despre tine doar tastand numele tau pe Google? Ai facut exercitiul acesta? Poate ca da, ca sa vezi daca a mai crescut notorietatea blogului (in cazul in care ai) sau sa vezi ce poze ti-a mai indexat Google, insa nu stiu daca ti-ai pus serios problema daca ceea ce apare chiar pe prima pagina de cautare reuseste sa redea celor care nu te cunosc un portret cat mai realist al tau si, mai ales, daca de pe blogul, site-ul businessului tau sau de pe Facebook reiese marca ta personala. Trebuie sa recunosc faptul ca eu prea putin m-am gandit la asta pana sa le ascult vreme de doua ceasuri pe Adelina si Raluca de la Naked PR, in cadrul unui workshop organizat de fetele de la Digital Glamour (platforma B2B care pune laolalta creatorii de continut in spatiul digital).  🙂

Naked-PR-about

Adelina (stanga) si Raluca (dreapta)

De la ele am invatat ca fiecare dintre noi poate avea o marca personala, ca este acel ceva ce ne diferentiaza de restul, care ne scoate din multime si care ii face pe cei din jur sa spuna da, EA este, pentru ca poarta mereu cercei statement, pentru ca are mereu o coafura impecabila, pentru ca ii plac mansetele, pentru ca mereu transmite acelasi tip de mesaj pe blog sau in social media sau pentru ca raspunde repede la mail-uri. Este acel lucru care „ne vinde” produsul pe care il reprezentam, care ne „vinde” din punct de vedere profesional pentru a putea evolua sau acel ceva ce ii face pe oameni sa se apropie de noi. Important este sa il descoperim, sa ne dam seama de ceea ce facem cu placere si cu cea mai mare indeletnicire si sa  ne folosim de el. Ce legatura are Google cu asta? Pai, e simplu. Daca tot ceea ce acest motor de cautare arata duce intr-o singura directie sau se axeaza pe ceva specific din viata ta inseamna ca ti-ai construit marca personala, poate fara sa stii. In schimb, daca internetul si social media au un amalgam de informatii despre tine, dar care nu se leaga intr-un punct, ar trebui sa te gandesti mai serios la modul in care vrei sa te prezinti. Iar marca personala nu inseamna numai „acel ceva” care ne diferentiaza. Marca personala poate avea si un loc, cum ar fi Showroom ETAGE si stiti de ce? Pentru ca odata ce intri in acest spatiu high class vei sti mereu ca ETAGE este acea oaza minimalista de jocuri de culori si de siluete nonconformiste. 🙂

Etage-7

A-ti construi o marca personala nu este deloc usor, ba chiar dureaza cativa ani si, de cele mai multe ori, ai nevoie de ajutor. Pentru neinitiatii in arta crearii „EU SRL”, asa cum le place Adelinei si Ralucai sa spuna, Naked PR vine cu un mic ghid, o serie de cursuri care va vor ajuta sa spuneti lumii CINE sunteti, DE CE sunteti si CE stiti sa faceti cel mai bine. 😛 Va spun sincer ca ma bate gandul sa le fac fetelor o vizita, caci cele doua ore petrecute cu ele nu mi-au fost de ajuns, ci doar mi-au starnit apetitul pentru cunoastere. Abia astept urmatorul workshop organizat de Digital Glamour, sa vedeti ce va povestim de acolo! Dar inca nu ne dam de gol. 😛

Cand v-ati gandit ultima data la ce imagine v-ati creat in online, dar si offline? Ce portret v-ati pictat? 🙂

Love,

Cori M.

2 gânduri despre „Tu stii ce imagine „vinzi” despre tine?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s