Culottes and Burgundy OOTD

signaturebymm_burgundy_ootd3

Nu mai este nici un secret ca burgundy sau culoarea prunei este unul dintre must have-urile sezonului de toamna-iarna. De fapt, aceasta nuanta a fost vedeta garderobei inca de la inceputul anului, cam tot de atunci am inceput sa o descopar cu adevarat si eu. Intai a fost rujul de culoarea prunei, pe care acum il am in vreo 5 nuante (nu ma intrebati cand le port, important este ca sunt frumoase si ca sunt ale mele) :P. Apoi am descoperit fustele, bluzele si gentile, iar de atunci, eu si burgundy-ul suntem cele mai bune prietene.
Imi doream de ceva timp sa compun o tinuta „pruna” din cap pana in picioare. Mi se pare ca este o nuanta demna de cei cu sange albastru, ca denota putere, dar si jovialitate (desi este asociata adesea cu ideea de sobrietate).

Perechea aceasta de bocanci o aveam de ceva timp, ati mai vazut-o si intr-o postare anterioara. Sunt pur si simplu indragostita de ea, nu am mai vazut un astfel de model altundeva, iar originalitatea unui produs este unul dintre lucrurile pe care le apreciez cel mai mult pentru ca este cel mai greu de gasit. Bocancii sunt inca in stoc si ii gasiti si pe negru, iar Choies (magazinul-minune de unde i-am luat) are acum cateva oferte bune pentru toate fashionistele, dar trebuie sa va grabiti pentru ca promotiile de o zi se dau ca painea calda (AICI). Iar daca nu sunteti in cautare de pantofi sau de ghete puteti sa gasiti adevarate nestemate in sectiunile de rochii, jachete sau de pantaloni, unde va asteapta multe, multe reduceri (AICI).

signaturebymm_burgundy_ootd9

Din acest outfit nu puteau lipsi pantalonii culottes, pentru care am facut o mica obsesie anul acesta. Nu sunt pe gustul multora, dar mie mi se par speciali. Si chiar nu aveam cum sa ratez comoara asta de la Bershka, mai ales ca, da, sunt burgundy. Eu i-am gasit pe Kurtmann.ro (AICI), la un super pret, de doar 45 lei, odata cu vesta de la Pull & Bear, care nici ea nu a costat prea mult (a fost doar 50 de lei) si care este un item foarte versatil, de nelipsit din garderoba oricarei iubitoare de fashion.
Sper sa va placa tinuta de astazi si ca nu sunt singura fascinata de burgundy si de culottes! 🙂

signaturebymm_burgundy_ootd1

signaturebymm_burgundy_ootd4

signaturebymm_burgundy_ootd15

signaturebymm_burgundy_ootd

signaturebymm_burgundy_ootd7

signaturebymm_burgundy_ootd6

signaturebymm_burgundy_ootd13

English version

Burgundy has definitely been the colour of the year, I personally can’t get enough of it. My obsession for this colour started with lipsticks. I have about 5 at home in different shades of burgundy or plum like tones. And now I seem to want this colour in my life more and more no matter if its a bag, a pair of pants, a jacket or a shirt. I must have them all. So that’s why I couldn’t stay away from this amazing pair of  boots (HERE). They’re like nothing I have ever seen shoes wise. I knew Choies had amazing stuff but this time it blew my mind. If you guys want them or something that resembles them you should start shopping right away because Choies has many promotions these days like THIS ONE or THIS ONE.
The awesome burgundy cullotes are from Bershka and this jeans vest from Pull&Bear. You can find them at an amazing price on Kurtmann.ro, one of the online local stores I love most. 🙂

Hope you like the outfit, girls! 😀

signaturebymm_burgundy_ootd12

signaturebymm_burgundy_ootd2

signaturebymm_burgundy_ootd16

signaturebymm_burgundy_ootd5

signaturebymm_burgundy_ootd8

signaturebymm_burgundy_ootd10

signaturebymm_burgundy_ootd11

signaturebymm_burgundy_ootd17

signaturebymm_burgundy_ootd14

Ce purtam/What was I wearing

Vesta din jeans/ Jeans vest Pull & Bear via Kurtmann.ro (aici/here)

Pulover pufos/ Fluffy burgundy sweater Peek&Cloppenburg

Pantaloni/ Burgundy cullottes Bershka via Kurtmann.ro (aici/here)

Bocanci/ Burgundy boots Choies (aici/here)

Love,
Cori M.

10 gânduri despre „Culottes and Burgundy OOTD

  1. Imi place mult tinuta ta si culorile alese. Sunt superbe ghetele, am si eu ceva de genul pe drum, doar ca sunt negre din lac 😁 Sa vedem cu ce le voi purta😜
    Pupicei

  2. Imi place mult de tot tinuta, ideea este de-a dreptul geniala si unica pentru mine, nemaivazand ceva similar pana acum. Chiar daca e ceva usor excentric si nu ma caracterizeaza in totalitate, o ador si pot spune ca nu m-as fi gandit sa port asa ceva. Felicitari!

Lasă un răspuns

