Dotted jeans & Denim jacket

madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (3)

Happy Black Friday, dragilor! Cum va petreceti week-end-ul? Sper ca va bucurati de sesiuni de #smartshopping, fiindca daca iubiti hainele, accesoriile si gadget-urile, nu puteti rata ofertele din aceste zile. Din pacate, trebuie si sa recunoastem ca cele mai multe dintre `oferte` nu sunt tocmai oferte, dar, din fericire, sunt si numeroase magazine online care nu doar ne amagesc, ci si ofera reduceri consistente.

madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (1)

Un astfel de magazin este si unul dintre outlet-urile mele preferate, Brand Circus (AICI), care are reduceri la toate produsele. Nu este minunat? Si cand vine vorba de shopping, indiferent daca este online sau offline, eu aleg intotdeauna haine confortabile. Asa ca astazi am purtat un outfit cat se poate de casual, perfect pentru un weekend plin. Am ales o pereche de blugi cu buline Zara (aici) si o jacheta din denim Stradivarius (aici), ambele achizitionate de pe Brand Circus la preturi mici mici. Cum ador piesele cu buline, aceasta pereche de blugi rupti a devenit instantaneu una dintre preferatele mele.

Sa aveti un weekend minunat, dragilor! Nu uitati sa verificati ofertele Brand Circus, AICI.

Spor la shopping ❤

madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (12) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (11) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (4) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (5) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (2) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (9) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (7) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (6)

English version

Happy Black Friday everyone! How are you spending your week-end? Hope that you are doing some smart shopping, cause if you love clothes, accessories and gadgets, you can’t miss the good offers. Even though most of the offers aren’t actually offers, there are some online shops that has great and real deals.

One of them is one of my fav outlets, Brand Circus (here), which has a 50% discount at all the products. Isn’t this awesome? And when it comes to shopping, I always choose comfy clothes, even though if we are talking about online or offline shopping 😀 So today I wore a casual outfit, perfect for the week-end. I chose Zara ripped dotted jeans (here) and a Stradivarius denim jacket (aici/here), both found on Brand Circus at really small prices. I am a big fan of dotted items and this pair of ripped jeans suddenly became one of my fav.

Have a great week-end, sweeties!

madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (8) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (2) madalina_misu_signaturebymm_dotted_jeans_denim_jacket_brand_circus (10)

Ce am purtat/ What I wore

Jacheta/ Deni jacket Stradivarius via Brand Circus (aici/ here)

Dotted jeans Zara via Brand Circus (aici/ here)

Ceas/ Watch U.S. Polo

Ghete/ Leather boots Bata

Rucsac/ Backpack H&M

Love,

Mada M.

6 gânduri despre „Dotted jeans & Denim jacket

  1. Ce draguti sunt pantalonii !
    Eu nu prea am avut noroc cu Brandcircus, vroiam o bluza verde cu manecile clopot de la Zara si o bluzita cu inimioare, dar cand sa dau comanda erau out of stock 🙂 asta e, poate data viitoare .

    • Daaa, sunt foarte draguti! Imi plac mult mult 😀 Imi pare tare rau sa aud asta, toate produsele s-au dat foarte repede 😦 Si eu am pierdut multe lucruri weekend-ul asta fiindca nu am lansat comanda imediat 😦 Lasa, Ana, stii vorba aia…ce-i al tau e pus deoparte 😀
      Te pup, draga mea! :*

Lasă un răspuns

