Purtam Sau Nu Poncho Iarna Asta?

gray-poncho-cape

Foto: tokyofashionguide.com

Avem fane ale poncho-ului pe aici? Ei, trebuie sa va spun ca eu nu am fost niciodata indragostita de acest item, deloc, deloc. Tin minte ca mama facuse o adevarata colectie in urma cu ceva ani, iar eu faceam tot posibilul sa i le ascund. De ce? Nu stiu prea bine, probabil pentru ca toata lumea le purta si nu vedeam cum as putea fi diferita sau probabil mi se parea ca par imbracata cu un sac atunci cand il port. Cert este ca am fugit mereu de poncho-uri.

Imi pare rau? Da, clar, pentru ca in ultima perioada am inceput sa-i vad adevaratele calitati, mai ales ca una dintre ele imi merge fix la suflet – si anume, tine de cald. Da, poncho-ul este unul dintre item-urile perfecte pentru iarna, mai ales atunci cand nu vrei sa te imbraci in mii de straturi de haine. Este suficient sa te bazezi pe o bluza si o camasa, ca poncho-ul face apoi toata treaba, iar de frig nici nu poate fi vorba. 🙂

main.original.585x0

Foto: tokyofashionguide.com

De ce ar trebuie sa mai ai unul in garderoba anul acesta? Pai, poate fi accesorizat in fel si chip – cu un colier statement lung sau la baza gatului, cu o curea potrivita in talie pentru a-ti marca formele sau cu o esarfa uriasa (da, da, nu va parea prea mult, suprapunerile se poarta si anul acesta). 🙂 In plus, este o piesa vestimentara ce poate fi integrata cu usurinta intr-un outfit purtabil atat la birou, cat si la un date mai romantic, spre exemplu.

Trebuie sa recunosc faptul ca eu prefer varianta unui poncho combinat cu o pereche de pantaloni skinny (indiferent de material) pentru ca mi se pare ca echilibreaza perfect corpul. Dar va las sa decideti singure daca poncho-ul este sau nu un articol vestimentar „must have” al acestui sezon rece – am pregatit pentru voi cateva tinute in care vedeta este, da, ati ghicit, poncho-ul, inspirata fiind de modelele pe care le-am gasit pe acest site la preturi mai mici de 100 de lei 🙂

poncho

Foto: Pinterest, designdschungel.blogwalk, lefashion.com

Stanga – poncho similar aici

Mijloc – poncho similar aici

Dreapta – poncho similar aici

poncho1

Foto: Pinterest, fashiontruffles.com

Stanga – model similar aici

Mijloc – model similar aici

Dreapta – model similar aici

Ce spuneti? DA sau NU pentru poncho iarna aceasta? 🙂

P.S. Ati inceput vanatoarea de cadouri pentru cei dragi? Daca nu si sunteti hotarate sa mergeti la sigur cu ceva piese vestimentare, aveti AICI o multime de rochii, pulovere, jachete la preturi foarte, foarte bune. Spor la cumparaturi, dragilor! 🙂

Love, 

Cori M.

Lasă un răspuns

