10 vieti schimbate. Redesign Yourself.

Zece participanti, peste 400 de ore de exercitii fizice, peste 100 de ore de dezvoltare personala, peste 50 de ore de nutritie si zece vieti schimbate, cam asa s-ar descrie programul Redesign Yourself, un proiect indraznet al Baneasa Shopping City, conceput sub forma unui reality-show digital. Cum ar fi sa ai norocul sa ti se schimbe viata dintr-o data? De acest lucru s-au bucurat participantii, campania Redesign Yourself fiind menita sa incurajeze increderea in sine si sa imbunatateasca stilul de viata al conTheCityofGoodLifecurentilor, acestia trecand printr-un proces de reinventare la nivel fizic si psihic, alaturi de o echipa de profesionisti care le-a calauzit evolutia.

Timp de doua luni, zece persoane alese in urma unui eveniment in parteneriat cu brandul Dove ce a avut loc chiar in centrul comercial au trecut prin diverse etape de transformare. Participantii au beneficiat de serviciile de consiliere de shopping si detox de garderoba oferite de Alina Pitilina si Norbert Matei, stilistii Baneasa Shopping City, dar si de sfaturi si solutii in materie de ingrijire, hair & make-up, oferite de Patio, Perfect Nails, Geta Voinea Beauty Salon si M.A.C..

Redesign Yourself_concurenti si mentorii lor

Stejarii Country Club, unicul country club din Romania, a pus la dispozitia participantilor toate ariile sale sportive si 8 antrenori de fitness care, impreuna cu nutritionistul Alina Stoica, au conceput un program complex de antrenamente, de terapii spa si de nutritie, adaptat fiecaruia in parte,ajutandu-i sa atinga forma fizica dorita, sa isi depaseasca limitele si sa aiba parte de o transformare totala, interioara si exterioara.

Totodata, cursurile de public speaking si de crestere a increderii de sine, oferite de compania de training Self Trust Academy le-au perfectionat participantilor capacitatea de captare a atentiei, carisma, un body language convingator, in acord cu limbajul verbal si inteligenta emotionala.

Oferindu-le o experienta unica, croita dupa nevoile lor, programul Redesign Yourself a imbunatatit stilul de viata al celor zece participanti, punandu-le la dispozitie toate mecanismele pentru a se autodepasi si pentru a avea, la final, rezultate de-a dreptul incredibile. Evolutia extraordinara a celor 10 participanti s-a concretizat in multe kilograme pierdute, intr-un tonus excelent in urma sedintelor de antrenamente in sala, dar si intr-o noua perspectiva asupra stilului vestimentar.

RedesignYourself_Concurenti

 „Suntem incantati ca alaturi de partenerii nostri, am reusit sa cream pentru membrii comunitatii Baneasa Shopping City un cadru personalizat pentru dezvoltarea lor si pentru indeplinirea obiectivelor fiecaruia. Ne bucuram ca toti cei 10 au raspuns pozitiv provocarilor si ca si-au gasit in fiecare zi motivatia necesara si resursele interioare pentru a duce la bun sfarsit schimbarea de care aveau nevoie si pe care si-o doreau”, declara Alexandru Bogdan, Marketing Director Baneasa Shopping City.

Evolutia celor 10 participanti poate fi urmarita pe http://www.baneasashoppingcity.ro/redesign-yourself/home si pe canalul de YouTube al Baneasa Shopping City – http://bit.ly/1EXzOOq, iar ultimul episod din procesul lor de transformare va putea fi vizionat pe data de 23 noiembrie.

Partenerii campaniei Redesign Yourself: Accessorize, Bigotti, Dove, FREYWILLE, Geta Voinea Beauty Salon, Karen Millen, L’Occitane, M.A.C., Meli Melo, NIKE, PATIO, Perfect Nails, Pepper, Preciosa, Raw’z, Self Trust Academy, Sensiblu, Stejarii Country Club, Trends by Adina Buzatu, Weekend Max Mara.

Love,

Signature by M&M

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s