Black Friday & Fringed Boots

Cum stiu ca si voi iubiti incaltaminteala fel ca mine, sunt fericita sa va anunt ca unul dintre magazinele mele preferate (AICI) are o reducere de 60% la toata incaltamintea! Eu deja mi-am ales cizmele cu franjuri preferate, cizme ale caror preturi incep de la doar 16$ ❤

Happy Black Friday, sweeties!

black_friday_amiclubwear

1 – 18$ (aici/ here)

2 – 22$ (aici/ here)

3 – 34$ (aici/ here)

4 – 16$ (aici/ here)

5 – 26$ (aici/ here)

As I know that you love footwear as much as I do, I am so glad to announce you that one of my fav online shops (here) has great Black Friday discounts, 60% off at all the footwear! I already chose my fav fringed boots with prices that start from 16$.

Happy Black Friday, sweeties!

Love,

Mada M.

Lasă un răspuns

