The hooded fluffy faux fur coat

madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat Nu imi vine sa cred ca este ultima noapte din Noiembrie si ca maine incepe cea mai frumoasa luna din an, plina de Magic FM, cadouri, bauturi calde si persoane dragi. Deci ai face bine sa iti scoti din dulap hainele de iarna, cele mai pufoase, ca azi ne luam la revedere de la toamna! Sper ca v-ati bucurat de o minivacanta grozava, ca ati stat alaturi de cei dragi, la o ciocolata calda si un film bun. Minivacanta mea nu a fost chiar vacanta, caci timpul a fost cam putin, dar a fost mai buna decat nimic 😀

madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat

Inapoi la piese pufoase, eu sunt fascinata de ele. Sunt atat de dragalase, tin de cald si te fac sa arati precum un iepuras adorabil, mai ales cele albe, cum este cazul noii mele jachete cu gluga (AICI) care este pur si simplu geniala. Este super moale si arata foarte bine, completand perfect outfiturile casual. O astfel de jacheta poate fi purtata cu jeans sau pantaloni din piele eco, cu ghete sau sneakers, cu accesorii statement sau cu unele discrete, fiind o piesa esentiala pentru acele zile cand vrei sa porti ceva simplu, dar de efect.

Jacheta are un pret mic, iar AICI gasiti modele similare.

Imbratisari calde, dragilor!

madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat

English version

I can’t believe that it’s actually the end of the Autumn and that tommorow will be the beginning of the most beautiful month of the year. So you’d better take out from the closet the winter clothes, the most wonderful fluffy items! Hope that you enjoyed a great miniholiday, spent amazing time with your dear ones, drunk lot of hot chocolate and watched good movies. Mine wasn’t with so much free time, but it was better than nothing 😀

Back to fluffy items, I have such a big passion for them. They are so so cute, they keep you warm and they make you look like a sweet bunny 😀 Today I wore my new gorgeous fluffy hooded jacket (HERE) which is absolutely amazing. It is so soft and good looking, it is the perfect item that completes the casual outfits. You can wear it with faux leather pants or with sneakers, with statement accessories or with simple ones.

The jacket has a small price, HERE you can find lots of similar models.

Warm hugs, sweeties!

madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat madalina misu, signaturebymm, signature by m&m, blog moda, top bloguri moda, cum purtam jacheta pufoasa, cum purtam blanita articifiala, ootd, ootd casual, casual outfit, zara jeans, choies fluffy faux fur coat, love moschino bag, geanta love moschino, fashion days, how to wear the hooded coat Ce am purtat/ What I wore

Jacheta fluffy/ Fluffy faux fur coat Choies (aici/ here)

Jeans Zara

Camasa/ Shirt Only

Ghete din piele/ Leather boots Andre

Colier/ Necklace H&M

Geanta/ Bag Love Moschino

Love,

Mada M.

6 gânduri despre „The hooded fluffy faux fur coat

  1. Draga mea, imi plac enorm blugii !!
    Am sa iti dau si o veste buna,de black friday mi-am luat de pe Fashion Days 2 gentute la un super pret, prima este Love Moschino…exact modelul acesta dar pe roz, iar a doua este Valentina…acum am vazut ca au disparut gentutele Valentina de pe site . Abia astept sa-mi ajunga !!
    Imi place foarte mult tinuta ta, te pup.

    • Multumesc, scumpa mea Ana! Si eu ador blugii, i-am cautat o gramada in magazine dupa ce in online stocul era epuizat la marimea 34 :-(.
      Ce ma bucur pentru tine! Gentutele de pe Fashion Days sunt geniale, iar de cele Love Moschino nu mai vorbesc! Este superba modelul si pe roz, au fost 4 modele, acum cred ca mai au doar 2. Eu le-as fi luat pe toate 😀 Da, campania Valentina s-a dus tare repede, si eu as fi vrut sa imi iau o gentuta pe care o pandesc de mult timp 😦 Poate data viitoare, sper sa mai aiba oferte de sarbatori ❤
      Sa imi dai un semn cand iti ajung gentutele. Multi pupici!
      Week-end fain!

      • M-ai facut extrem de curioasa !!! 🙂
        Care era preferata ta dintre ele ? Daca imi dai niste detalii poate o stiu !
        Eu mi-am ales-o pe aceea cu benzi desenate , mi s-a parut foarte interesanta si nu am nimic similar .
        ps : am primit ieri comanda de pe Romwe…..a venit prin curier si nu am avut de platit taxe suplimentare . Bluzita cu Mickey e SUPERBA , daca ai spus ca esti fana..trebuie sa ti-o iei 🙂 eu o ador deja . Cat despre ghetutele gen bocanci….am ramas placut impresionata, nu mi-a venit sa cred cat de usoare sunt …celelalte pe care le am eu tot de acest gen luate din Deichmann sunt mai grele . Inca nu le-am purtat dar cu siguranta sunt super comode….ti le recomand cu mare drag . In schimm cardiganul acelas pufos de culoarea untului nu mi se potriveste…ma scald in el, imi este mult prea mare, cu siguranta il dau cadou.

      • Scumpa mea,

        Iti cer mii de scuze pentru intarziere! Eu nu am avut timp nici sa respir saptamana asta 😦 Sa stii ca toate cele patru mi-au placut in aceeasi masura, dar cea din aceste poze a fost mai speciala pentru ca imprimeul il stiam de foarte mult timp si pierdusem doua gentute cu el, una pe Fashion Days si una pe Distinto Boutique (si aici au multe gentute Moschino). Asa ca nici nu am stat pe ganduri cand am vazut-o 😀

        Ce ma bucur sa aud ca bluzita cu Mickey este superba, iar ghetutele comode. Imi pare rau pentru cardigan, sigur cineva drag tie il va purta cu mare placere! Te pup si te imbratisez cu drag! Sa ai un week-end minunat ! Te pup

Lasă un răspuns

