The Burgundy Biker Jacket

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies9

Ei, da, a venit si luna Decembrie, se aud zurgalai peste tot, miroase a vin fiert si cuisoare, toata lumea e agitata si fericita in acelasi timp, ne gandim la vacanta si vedem doar ROSU. M-am mai plans eu ca sunt cea mai friguroasa persoana din lume, dar timp de o  luna, in decembrie, parca refuz sa ma gandesc la asta si nu vreau decat sa ma scufund in cel mai mare strat de zapada, sa alunec cu schiurile din varful muntelui si sa ma las prada fulgilor mari, mari de nea. Voi nu? 🙂

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies5

Si ca tot va spuneam ca in perioada asta vedem numai rosu in fata ochilor, fix la acest lucru m-am gandit cand am vazut pe site aceasta jacheta din piele ecologica (AICI). Cumva, inspiratie divina sau nu, am simtit ca va ajunge la mine chiar la inceput de iarna si tare ma bucur ca nu m-am inselat. Este nuanta perfecta de burgundy (pentru care am facut o adevarata obsesie in ultima perioada) si este una dintre acele piese in care merita sa investesti pentru ca vine bine cu absolut orice. Puteti scoate din ecuatie pantalonii si sa optat pentru o fusta tot din piele ecologica sau pentru o fusta midi cu volum din bumbac, spre exemplu si veti avea o tinuta perfecta pentru o seara petrecuta cu prietenii la o cabana in timp ce savurati o cana cu vin fiert. Ah, ce bine suna! 🙂

Jacheta a fost putin peste 20$, iar voi puteti gasi numeroase modele in genul celei pe care o port AICI.

Sa aveti un inceput de Decembrie minunat! 🙂

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies3

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies13

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies4

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies6

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies11

English version

Yes, yes, it`s December. You can feel it in the air already. Everyone is merry, you can hear carrolls everywhere, you can sense the smell of hot wine and see only RED. Oh, how I love the spirit of Christmas. I think december is the only month I refuse to think about how much I hate the cold. It`s the only month when I wish nothing more than just dive in the snow and ski all the way down from a big big mountain. 🙂

But going back tot the RED situation – I don`t know if it was divine inspiration or just luck, but I managed to order this red eco leather jacket (HERE) just in time to wear it at the start of December. I just adore it. I think it`s one of those important pieces that are worth investing in because it`s so wearable. 🙂 I chose to mix it up with a pair of comfy pants but you cand replace those with an eco leather skirt or with a cotton midi one – it`s the perfect outfit for a night spent in the park drinking some hot wine with friends. Oh, I can`t wait for that to happen! 🙂

The jacket was a little more than 20$ and you guys can find lots of similar ones HERE for those of you that don`t have such a big Christmas budget.

Have a lovely December! 🙂

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies7

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies2

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies1

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies8

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies10

signaturebymm_burgundy_biker_jacket_choies12

Ce purtam/ What was I wearing

Jacheta din piele ecologica/ Burgundy eco leather jacket Choies (aici/here)

Bluza/ Blouse H&M

Pantaloni/ Pants H&M

Sosete cu insertii argintii/ Black-Silver socks Penti

Pantofi din piele/ Leather shoes no name (similari aici)

Geanta din piele intoarsa/ Tassels suede bag Zee Lane

Love, 

Cori M.

12 gânduri despre „The Burgundy Biker Jacket

    • Aaa, ce frumoasa e, Ana! Eu cred ca este in regula si M, mai ales cand nu stii producatorul foarte bine. Eu imi iau cam tot timpul jachete, paltoane etc. cu o marime mai mare pentru ca nu-mi place sa fie fixe si iarna oricum trebuie sa mai pun un pulover mai grosut. 🙂 Sa imi spui cum iti vine, chiar sunt curioasa. Te pup

      • Am primit aseara coletul si din pacate nu am avut noroc .Jacheta este ca o scoarta (cele din blugi sunt mult mai ok) nu pare a jacheta plus imi este si larga .Am vb deja sa fac un schimb .Vroiam neaparat o jacheta in culoarea asta dar gasesc eu alta 🙂
        Te pup

      • Offf, ce rau imi pare, Ana! 😦 Chiar ma gandeam ca va fi ok cu marimea, iar la faza cu materialul nu ma asteptam deloc. Sa stii ca asta a mea e foarte maleabila, desi nu este din piele. Dar foarte bine ca o schimbi. Ce vrei sa iei in locul ei?
        P.S. Sigur gasesti ceva frumos, poate ca nu a fost sa fie pentru tine pentru ca trebuie sa dai de una si mi frumoasa❤.
        Te puuup?

Lasă un răspuns

