The Red Teddy Bear Sweater

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe5

Stiu, stiu, iar sunt rosie, de data asta din cap pana in picioare (aproape). Ce sa fac? E luna lui Craciun si cred ca subconstientul meu tine mortis sa exprim asta prin toti porii. Iar mai ciudat este ca a mea minte s-a pregatit pentru decembrie cam cu o luna inainte. Ba cu un pulover rosu si calduros, ba cu o fusta din catifea la fel de sangerie, iar de curand cu o alta nuanta de rosu pentru par (mai multe, daca stau sa ma gandesc bine). E prea mult? Poate, dar mie imi place la nebunie outfitul de azi pentru ca e altfel, e vesel, plin de viata si in acord cu peisajul care aduce mai degraba cu o toamna tarzie decat cu o iarna geroasa.

Outfitul de astazi are o poveste care incepe pe alte meleaguri, mai bine spus, in Marea Britanie. Fusta rosie este o comoara pe care am descoperit-o intr-un orasel de langa Londra, intr-un magazin imens cu „vechituri”. As fi putut pleca cu tot ce era acolo, daca banii mi-ar fi ajuns, dar m-am rezumat la fusta cu aer vintage de la Debenhams. Am dat numai vreo 13 lire pe ea si atat de mult imi place ca parca vad ca va fi uniforma mea de Revelion (cumva, o fac eu sa arate glam). 😛

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe4

Puloverul cu ursuleti (AICI), in schimb, este cat se poate de nou. Am stat ceva in cumpana pana sa il comand, caci nu e chiar pe stilul meu, dar cine ar putea sa reziste unei asemenea dragalasenii? Nici chiar eu! ::)

Ce spuneti? Prea mult rosu sau un outfit tocmai bun pentru a aduce putina veselie de Craciun?

Ah, daca vreti si voi pulovarase din acestea „cute” (caci al meu, din pacate, nu mai este pe stoc acum), uitati-va putin pe acest site, caci sunt atat de multe modele frumoase incat sigur veti gasi dragalasenia potrivita pentru voi.

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe7

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe1

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe8

English version

I know I`ve been in a red situation lately, putting together lots of „bloody” outfits but I guess my mind has dived into this whole Christmas mood. Funny thing, it has been in this Christmas mood for a month now because pieces from the look I have for you girls today have been in my dressing since October, like this velvet red maxi skirt I found in an antique shop in Hitchin (just near London). I loved it right away and I can`t believe I only paid 13 pounds for this Debenhams beauty. Lucky me! 🙂

I didn`t know exactly how I was going to wear it but, fortunately, help came from one of my favourite international online stores – Romwe – where I saw this beautiful dreamy red teddy bear sweater (HERE). It`s not exactly my style and I was pretty unsure about the way it will fit me but I just love it, it`s one of the sweaters I like most and I think it was just the item I needed for a perfect winter start look. The sweater was only 23$ and right now it`s out of stock, but you can find lots of beautiful ones HERE for even less than 20$. 🙂

What do you girls think of this all red outfit? Too much or just perfect?

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe2

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe9

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe11

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe3

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe10

signaturebymm_red_teddy_bear_sweater_romwe6

Ce purtam/ What was I wearing

Pulover/ Bear pattern sweater Romwe (aici/here)

Fusta din catifea/ Velvet skirt Debenhams

Cizme din piele/ Brown leather boots no name

Geanta/ Brown leather bag no name

Ceas/ Watch Fossil

Love, 

Cori M.

11 gânduri despre „The Red Teddy Bear Sweater

  1. Ce dragut este puloverul !!
    Cu siguranta rosu este culoarea ta 🙂
    Tocmai din acest motiv, iti recomand o gentuta rosie de pe Shein , eu o am si sunt foarte incantata de ea, poate iti face si tie cu ochiul 🙂
    http://www.shein.com/Red-Key-Buckle-Semicircle-PU-Shoulder-Bag-p-227755-cat-1764.html
    Am una si pe galben acelasi model….este gentuta care am vazut-o intr-o postare la voi cu gentile Luna Style 🙂
    Ambele imi plac ENORM si chiar recunosc ca sunt obsedata de genti 🙂
    Te pup

    • Hihi, multumesc! Tare mult ma bucur sa aud ca iti place pulovarasul si ca ma prinde bine rosu. E superbaaa, stiu bine modelul. Sa stii ca ma gandesc serios sa iau gentuta asta, e frumoasa foc 😍. Iti inteleg obsesia pentru genti, eu incerc sa fiu cumpatata, dar nu prea imi iese :)). Cate genti ai? Mai stii? :)) Te puuup

      • Draga mea, sincer nu stiu cate am exact dar sa stii ca nu am exagerat de multe si nu am nici genti foarte scumpe in colectie 🙂
        Cea mai scumpa e cea de la Love Moschino luata recent de pe Fashion Days.

      • Eeei, imi place sa aud ca iubesti shopping-ul, dar ca esti si cumpatata. Cumva, ma regasesc in ce spui, nici eu nu am genti foarte scumpe :P. Dar presimt ca zilele astea imi voi lua o geanta noua, simt niste furnicaturi in degete :)). Te pup

Lasă un răspuns

