How To Style The Camel Coat

signaturebymm_camel_coat_romwe11

Nici macar nu am ajuns la jumatatea saptamanii ca eu deja simt nevoia unui weekend. Au fost asa faine zilele libere ce tocmai au trecut, pline de spirit de sarbatoare, incat as vrea sa imi petrec timpul mereu plimbandu-ma ore intregi cu ai mei prin oras, cu ochii dupa luminitele atarnate in Micul Paris sau concetrandu-ma de zor asupra unui board game impreuna cu prietenii. Fireste, nu fara un outfit care sa ma si lase sa ma bucur de astfel de momente. Nu v-am spus eu ca mereu revin ca un magnet la tinute comode? Iata-ma! 😛

Initial, voiam ca aceasta vesta (pe care o gasiti aici) sa fie parte a unui look mai ladylike, poate unul care sa includa o fusta midi stramta, insa frigul, v-am mai spus, nu imi e cel mai bun prieten (ba chiar nu ne intelegem deloc). 😛

signaturebymm_camel_coat_romwe3

De mult imi doream un palton, o jacheta sau o vesta, ORICE, in aceasta nuanta de bej – camel. Pe langa faptul ca este una dintre tendintele care nu va disparea prea curand din peisajul fashionist, mi se pare ca poate fi alegerea perfecta atunci cand nu reusesti sa iti dai seama ce nuanta se potriveste cu o alta. Eu am ales in weekend sa o port cu o mare de gri (este una dintre nuantele mele preferate) si sa o completez cu o pereche de ghete maro de la Bershka. Din pacate, vesta nu mai este pe stoc, insa puteti gasi modele similare AICI.

Sper sa va placa si sa aveti o saptamana cu cat mai putine ore petrecute peste program! 🙂

signaturebymm_camel_coat_romwe

signaturebymm_camel_coat_romwe10

signaturebymm_camel_coat_romwe5

signaturebymm_camel_coat_romwe7

signaturebymm_camel_coat_romwe1

signaturebymm_camel_coat_romwe12

English version

This week has just begun and I already feel the need for some days off. I need to spend more time walking around the city with my folks, staring at the Christmas lights or playing some board games with friends, those little things manage to give me so much energy and I wish I could do them everyday not just on weekends.

And what`s the best way to complete a perfect relaxation day? With an appropriate outfit. You must know by now that I`m a big fan of comfy clothing. So, here is another casual look that works both for a weekend stroll and a day spent at the office. 🙂

I found the camel coat (HERE) a couple of weeks ago and just couldn`t take my eyes of of it. I wanted a camel coat, jacket or vest for a long long time and I`m so happy I managed to order this one. It`s perfect for winter because you can wear it with something fluffy underneath but also for spring with just a shirt on. 🙂

Unfortunately, it`s out of stock now but you girls can find similar pieces HERE. Have fun shopping!

signaturebymm_camel_coat_romwe6

signaturebymm_camel_coat_romwe9

signaturebymm_camel_coat_romwe13

signaturebymm_camel_coat_romwe2

signaturebymm_camel_coat_romwe4

Ce purtam/ What was I wearing

Vesta/ Camel coat Romwe (aici/here)

Bluza/ Turtleneck top H&M

Jeans cu talie inalta/ High waisted jeans H&M

Ghete/ Boots Bershka

Rucsac/ Backpack Zara

Caciula/ Hat Pieces

Love, 

Cori M. 

12 gânduri despre „How To Style The Camel Coat

  1. Ce draguta e husa telefonului !! 🙂
    Imi place foarte mult tinuta , pare foarte confortabila .
    Mada ce mai face e bine ? Am vazut ca a ramas in urma rau cu mesajele , sper ca e ok.

    • Multumesc mult, draga Deaa, sunt super fericita ca am aleso, o sa aiba ceva de furca cu mine de acum inainte :))! Daaa, este de la Zara. Eu nu l-am vazut pe SheIn, dar sunt sigura ca ai dreptate :)). Oricum, nu am dat mult pe el, chiar a avut un pret ok :P. Te puuuup

    • Ma bucur tare mult, Cris, ca spui asta ❤ <3! Sa stii ca nici eu nu port fesuri prea des, dar am inceput sa fiu mai sensibila la aerul rece si simt nevoia sa tin ceva pe cap, iarun fes cu mot din asta super fluffy voiam de mult :)). Mama mi l-a luat, nu ca l-as fi zarit eu, altfel ramaneam fara caciula :)). Te pup :*

Lasă un răspuns

