Ce trebuie sa stii despre oja semipermanenta

03409b7e2b81ec928f68941a80a5b62f

Unghiile au fost intotdeauna o problema pentru mine pentru ca oricat de multa grija am avut de ele, oricat de mult am investit in uleiuri, suplimente si tratamente nu am reusit sa rezolv exfolierea si ruperea acestora. Prin urmare, nici manichiura mea nu a fost prea feminina sau estetica pentru o perioada buna de timp. Mereu am avut unghiile scurte si „decorate” cu un strat de lac incolor sau cu o oja intr-o nuanta care sa nu le scoata prea mult in evidenta. Destul de neplacut, daca stau sa ma gandesc acum, pentru ca manichiura ar trebui sa fie un atu, nu un motiv de nesiguranta pentru o femeie.

Despre unghiile false auzisem de foarte mult timp, iar in jurul meu am inceput sa vad persoane cu o manichiura impecabila inca din prima zi de liceu. Auzisem despre unghiile false cu tipsuri, cu acril si despre cele cu gel si pe cat de mult imi placea sa vad o manichiura „decenta” realizata din astfel de materiale, pe atat de mult refuzam ideea unor unghii false din cauza efectelor pe care acestea le au asupra propriilor unghii. Cred ca toate am auzit povesti despre ingalbenirea lor, despre ruperea sau chiar gaurirea acestora. Ei, si cum unghiile mele se exfoliau si se rupeau fara prea mult „ajutor”, ani la rand mi-am spus ca nu voi fi una dintre acele fete care vor avea unghii false.

565657ee66249e00c93bfc461b579dbc

Dar anul trecut pe vremea aceasta am avut o mica revelatie, atunci cand am vazut ceea ce poate face oja semipermanenta. Initial, mi-am spus ca nu este nici o diferenta intre aceasta si celelalte tipuri de unghii false, insa mi-a fost de ajuns sa o incerc o data. De un an unghiile mele nu au mai „experimentat” un alt tip de oja si in tot acest timp s-au schimbat complet. De la forma patrata, de la unghiile care se exfoliau non-stop si pe care nici o oja nu rezista mai mult de cinci zile, am ajuns sa nu ma mai gandesc timp de 3-4 saptamani la faptul ca trebuie sa am grija cat spal, cum spal si cum imi afecteaza alte produse de ingrijire manichiura. In plus, oja semipermanenta este solutia perfecta pentru acelea dintre voi care nu au timp sa ajunga la un salon sau care au un program de asa natura incat nu gasesc nici un „spatiu” pe agenda cu programari a saloanelor nici daca vor.

Dar hai sa vedem ce alte beneficii mai are oja semipermanenta (sau manichiura „aproape falsa”):

  • Nu iti consuma decat 90 de minute o data la 2-4 saptamani (daca esti o persoana cu unghii sanatoase si daca oricum ai grija de manichiura si nu o supui unui stres prea mare, aceasta poate rezista chiar si 5-6 saptamani)
  • Nu iti ataca unghiile naturale. Asta daca este aplicata corect, adica daca exista un lac protector (AICI) sub oja semipermanenta si daca este indepartata cu grija. Em incercat sa ma descurc singura, iar rezultat nu a fost deloc ok pentru ca timp de 3 luni unghiile mele au fost decorate apoi cu cate un mic „sant” orizontal. Insa, daca oricum obisnuiesti sa iti faci singura manichiura si te mai si pricepi, o poti face fara probleme. Ai nevoie doar de cateva accesorii de baza, pe care le gasesti la preturi foarte bune la Nail Shop.
  • Rezista chiar si la lovituri (putin probabil in cazul manichiurii cu tipsuri, cu gel sau cu acril)
  • Isi pastreaza luciul pana cand hotarasti ca este momentul sa aplici o alta culoare si daca se intampla sa sara o mica parte de pe unghie, poti sa aplici un strat de oja „normala” in aceeasi nuanta fara sa se observe diferenta (pentru ca oja semipermanenta este data intr-un strat subtire)
  • Iti corecteaza eventualele devieri ale unghiilor naturale. Oja semipermanenta poate „ghida” unghia sa creasca altfel decat o face in mod natural. Unghiile mele au o forma naturala destul de lata si de patratoasa. Acum, acestea sunt alungite si mult mai inguste decat erau cu un an in urma
  • Se usuca foarte repede (cu ajutorul unei lampe UV), astfel incat imediat ce manichiura a fost finalizata poti trimite mesaje sau poti conduce
  • Intareste unghiile naturale, deci nu se mai rup si in sfarsit pot ajunge la lungimea dorita

f69d60cf20de8dd73a9db6f74d37b8df

Sigur, manichiura cu oja semipermanenta nu se potriveste tuturor. Exista in mod cert si persoane care nu au fost multumite de rezultate si care au avut o experienta neplacuta incercand-o. Insa, daca timpul nu iti permite sa iti ingrijesti unghiile naturale astfel incat sa ai o manichiura impecabila sau daca pur si simplu nu ai fost niciodata prea norocoasa la acest capitol, oja semipermanenta cred ca este solutia cea mai buna si este cel mai usor de suportat de unghia naturala. Cert este ca poti incerca. Doar asa vei putea vedea daca este si varianta buna pentru tine sau daca, din contra, nu ti se potriveste.

Ce spuneti? Ati incerca oja semipermanenta? Si daca deja aveti experienta la acest capitol, ce sfaturi aveti? Merita sau nu incercata?

Sursa foto: Pinterest

Love, 

Cori M. 

Lasă un răspuns

